Podcast: elamine vaimuhaiguste põhjustatud minevikus tehtud vigade üle

Kui oleme vaimuhaigusest taastunud, kipume peatuma oma mineviku vigadel. Mõtted ebaõnnestumistest ja inimestele, kellele oleme haiget teinud, mõlguvad meie peas ja muudavad edasiliikumise keeruliseks.

Miks me nendele asjadele mõtleme? Kas see kaitseb meid, muudab meid paremaks või on see viis, kuidas hoida meid edasi liikumast? Selles osas arutlevad meie saatejuhid oma mineviku ebaõnnestumiste üle lootuses, et see võimaldab meie kuulajatel mõista, et minevikus elamine saavutab ainult ühe asja. . .

TELLI JA LÄBIVAATAMINE

"See hiilib lihtsalt minu sügavasse pimedasse sügavikku ja läheb lihtsalt ringi, ringi ja ümber."
- Michelle Hammer

Esiletõstetud osa mäletsejadest

[2:00] Me räägime täna mäletsejatest

[4:30] Mäletised söödavad pettekujutlusi

[6:00] Gabe elab oma endiste naiste juures

[8:20] Michelle mäletab, kuidas vend temaga varem käitus

[11:00] Gabe üritas oma venda üles seada, et hätta jääda

[13:00] Me tahame, et Michelle hüvitaks oma vennaga

[18:00] Miks mäletsemine on teie tervisele kahjulik?

[19:30] Gabe peatub oma bioloogilises isas

[21:00] Miks ei saa me lihtsalt asjadest üle saada ja edasi minna?

Arvutiga koostatud ärakiri saate kohta „Elukoht vaimuhaiguste põhjustatud mineviku vigadel”

Toimetaja märkus:Pange tähele, et see ärakiri on loodud arvutiga ja võib seetõttu sisaldada ebatäpsusi ja grammatikavigu. Aitäh.

Teadustaja: [00:00:07] Kõigist asjaosalistest täiesti põgenevatel põhjustel kuulate A bipolaarseid, skisofreenilisi ja Podcasti. Siin on teie võõrustajad Gabe Howard ja Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:19] Kuulate bipolaarse eluviisiga inimest, skisofreeniahaiget ja digitaalset kaasaskantavat meediumifaili. Minu nimi on Gabe Howard ja ma olen bipolaarse häirega inimene.

Michelle: [00:00:28] Tere, ma olen Michelle Hammer ja skisofreeniaga inimene. Kas te olete nüüd õnnelikud?

Gabe: [00:00:33] Jah. Vaata, me muutsime seda kõigi jaoks.

Michelle: [00:00:36] Mu jumal, ära kirjuta enam kirju. Palun hoiduge meie sotsiaalmeediast eemal. Isiku emakeel, eks?

Gabe: [00:00:43] Ma arvan, et me saime hakkama. Ma arvan, et tead, tehes seda niimoodi, ehkki oleme nüüdseks diskrimineerimise hävitanud. Oleme häbimärgi kustutanud. Voodeid jätkub kõigile. Vaimuhaigusest tingitud kodutus on kadunud. Vanglates pole kedagi vangistatud. Inimese emakeelt kasutades oleme kõik need muud probleemid lahendanud, eks?

Michelle: [00:01:04] Peame tegema. Seetõttu on inimese emakeel alati esimene kommentaar, mille saame. Absoluutselt.

Gabe: [00:01:09] Oota. Saan veidra tekstisõnumi.

Michelle: [00:01:11] Oh. Oh ei, mis juhtus?

Gabe: [00:01:13] Jah. Selgub, et me ei teinud midagi. Me ei teinud midagi. Nagu inimese emakeel. Ei teinud. See ei lahendanud mingeid probleeme. Ei. Nüüd on inimesed meie peale vihased, et me neid mõnitame.

Michelle: [00:01:22] Oh, ei! Me irvitasime inimesi? Selles saates ei tee me kunagi midagi nalja.

Gabe: [00:01:27] Olime alati nii viisakad, professionaalsed ja harivad. Me ei ütle kunagi kurat.

Michelle: [00:01:32] Me ei ütle kunagi kurat ega ime mu riista ega teie -

Gabe: [00:01:37] [Naer]

Michelle: [00:01:37] Jumal, Gabe, mida sa naerad? Mul on praegu tõsine tõsiasi. Olen skisofreenia all kannatav inimene. Olen inimene, kes elab oma minevikule kaasa.

Gabe: [00:01:45] Kas olete inimene, kes elab kaasa teie minevikule?

Michelle: [00:01:46] Minu minevik, millel elan oma mäletamistega. Nüüd mõtlen selle olukorra üle: et ma ei saaks maailma paremaks muuta. Ma pean maailma paremaks muutma. Gabe, ma pean maailma paremaks muutma.

Gabe: [00:01:58] See on halvim segi meie saate ajaloos. Ja see ütleb midagi. Sest meil on olnud mõned tohutult kohutavad segmendid.

Michelle: [00:02:08] Mida me teeme?

Gabe: [00:02:11] Juhul kui te pole sellest aru saanud, daamid ja härrad, räägime asjadest, mida oleme enne diagnoosi panemist mõlemaid mõlgutanud, näiteks taastumisperioodil, kus proovime paremaks saada ja asjad, mis meid veel tänapäevalgi kummitavad ja me läheme sellest meeleheitlikult 20 minutit.

Michelle: [00:02:26] Meeleheitlikult.

Gabe: [00:02:28] Niisiis, mis on Michelle, mis on mõned tänapäevased mäletamised, arvavad viimased kuus kuud selle saate kauaaegse kuulajana, et me oleme taastumas. Teil läheb üsna hästi, hoolimata sellest, et olete skisofreenik. Mul läheb üsna hästi vaatamata sellele, et ma elan bipolaarse häirega, millest oleme üle saanud maania depressioonipsühhoosist ja kõigest, mis vahepeal on. Kuid me mõtleme ikkagi asjade peale, sest seda teevad kõik. Peaksime ilmselt alustama sellest. Kas arvate, et asjade üle mäletamine on ainult vaimuhaigusega inimeste pärusmaa või arvate, et kõik mäletavad?

Michelle: [00:02:59] Ma arvan, et kõik mäletavad teatud määral. See on hea mäletseja, lihtsalt ei saa seda peatada, kui see tõepoolest kontrolli alt väljub.

Gabe: [00:03:07] Mulle meeldib, et oleme endale väljakutse panna sõna "mäletseja" sellesse etendusse nii mitu korda kui võimalik.

Michelle: [00:03:13] Kuidas sa selle sõna kirjutad?

Gabe: [00:03:15] Mul pole aimugi. Mul pole aimugi, et see on etenduse jaoks tõesti probleem

Michelle: [00:03:19] Kas peaksime inimeste jaoks mäletsejad määratlema?

Gabe: [00:03:20] Tehke seda.

Michelle: [00:03:21] Mäletamine on see, kui sa suudad ikka ja jälle samale asjale mõelda, sa lihtsalt ei saa seda peast välja. See lihtsalt käib ringi ja ümberringi. Tavaliselt ajab see pähkleid.

Gabe: [00:03:33] Nii näiteks mäletab Michelle ema, kellel pole absoluutselt ühtegi vaimuhaigust, millest rääkida, miks Michelle on läbikukkumine.

Michelle: [00:03:42] Hei.

Gabe: [00:03:42] Lihtsalt ta ei saa seda peast välja.

Michelle: [00:03:44] Ma ei ole läbikukkumine.

Gabe: [00:03:45] Ma ei öelnud, et sa olid. Ma ütlesin, et teie ema mäletab sellest.

Michelle: [00:03:47] Ta ei tee seda.

Gabe: [00:03:48] Ma mõtlen ehk natuke?

Michelle: [00:03:49] Ta ei tee seda.

Gabe: [00:03:50] Olgu, mu ema, hoolimata sellest, et mul pole mingit vaimuhaigust, kas ma viskan ta podcastis bussi alla või mitte.

Michelle: [00:03:58] Kas ta?

Gabe: [00:03:58] mõtlen ilmselt.

Michelle: [00:03:59] Ma ei tea.

Gabe: [00:04:01] Jah, ma ei usu, et ta jama annab.

Michelle: [00:04:02] Ma mäletan sageli, miks mind eelmiselt töökohalt vallandati.

Gabe: [00:04:05] Kas mäletate skisofreenia sümptomina töölt vabastamist? Või on see lihtsalt midagi, mida soovite, et saaksite ajas tagasi minna ja välja mõelda?

Michelle: [00:04:14] Noh, see on rohkem nagu erinevad olukorrad, mis juhtusid ja kuidas ma soovin, et oleksin võinud neid erinevalt käsitleda.

Gabe: [00:04:19] Aga kas kõik seda ei tee? Nagu te seda kunagi teeksite? Ja ole aus, ma mõtlen siiralt aus. Pidage meeles, et hindame ausust. Kas te lähete kunagi oma tüdruksõbraga tülli ja nagu kaklete, karjute, karjute ja siis taganete eraldi nurkadesse. Kõik on vaikne. See on läbi, olete välja mõelnud ja mõtlete: "Jumal, ma tahaksin, et ma oleksin seda öelnud?" Või nagu jookseksite selle mõttes läbi?

Michelle: [00:04:40] Kuid see erineb mäletsejatest.

Gabe: [00:04:42] Noh, kuidas on?

Michelle: [00:04:43] Minu jaoks erinev? Sest mäletsejad lihtsalt ei peata seda. Ma lähen ringi ja ringi ja ringi ning isegi siis, kui kõnnin tänaval, kõndides läbi midagi, muutun peaaegu petlikuks ja arvan, et olen nende teiste inimestega, kellel see vestlus hakkab vihaseks saama, hakkan kogu olukorda muutma 8 miljonit korda hullem kui see oli, sest ma mõtlen sellele ikka ja jälle ja veel ja veel ja veel ja veel. See ei kao kuhugi ja kui nad seda nii vihkavad.

Gabe: [00:05:08] Kas teie meelest toidavad üksteist mäletised ja pettekujutelmad?

Michelle: [00:05:13] Jah absoluutselt.

Gabe: [00:05:14] Kõigepealt mõtlete selle asja peale. Mind vallandati. Nad vallandasid mind. H. R. helistas mind seitsmenda korraga, kui ma sain. Selleks ajaks, kui olete valmis, olete tagasi selles ajas ja kohas. Tunnete seda uuesti ja see justkui juhtuks just praegu. Kuigi see oli kolm aastat tagasi.

Michelle: [00:05:26] Jah.

Gabe: [00:05:27] Vau. Kas see juhtub sinuga ikka nagu 2019. aastal? Kas see juhtub ikkagi Michelle Hammeriga?

Michelle: [00:05:32] Jah.

Gabe: [00:05:33] Mis on toimetuleku oskus sellest mööda saada? Sest sul on õigus. Sa oled hästi hakkama saanud inimene.Miks see meid huvitab?

Michelle: [00:05:38] Ausalt, rääkides mäletsejatest. Sest kui räägite mäletavatest mõtetest, läheb tavaliselt see inimene, kellega räägite: "Miks see teile nii väga korda läheb?" Võib-olla räägite seda natuke välja ja siis olete nagu: „Wow. Sul on õigus. Keda huvitab see loll rumal inimene või see lugu või midagi muud olukorrast. See on nii kasutu, miks ma sellele nii palju mõtlen ja minevikku nagunii muuta ei saa. Sul on õigus. Rääkisin selle läbi. Nüüd tunnen ennast paremini.

Gabe: [00:06:03] Aga kas te ei saa minevikku kuidagi muuta? Kas te ei mäleta seda teisiti? Kas te ei saa seda oma mõtetes redigeerida, kas te ei saa tulevikus parandada asju, mis on varem valesti läinud, nagu erinevate inimestega?

Michelle: [00:06:16] Sa mõtled nagu oma minevikust õppimist?

Gabe: [00:06:17] Ei. Õppimine kõlab küpsena ja meile see siin tegelikult ei meeldi.

Michelle: [00:06:21] OK. Nii et siis ma ei tea, millest sa räägid.

Gabe: [00:06:23] Siin on hea näide. Mul on kolmas abielu. Mu naine on imeline ja ma armastan teda ning see abielu on kestnud mitu aastat. Ja mul pole kaebusi. Ma tahan seda praegu öelda. Kuid olen kaks korda lahutatud. Mitte vastikud lahutused, vaid tead, asjad, mis ei tundnud end hästi. Ja olen läbi elanud lahkuminekud jne. Nii et ikka ja jälle teeb mu naine midagi ja see tuletab mulle meelde midagi, mida mu endine naine tegi ja ma mõtlen. "Oota hetk. Teate, et lasin sel minna, kui naine number kaks seda tegi. Nii et ma pean selle parandama abikaasa number kolmega. " Isegi kui nad on täiesti erinevad inimesed. See on täiesti erinev aeg ja miski pole endine, välja arvatud võib-olla nagu üks väike asi. Kas sa ei tee seda kunagi? Nagu te ei prooviks kunagi oma praeguse sõbraga piiri seada, mida te ei seadnud oma viimase sõbraga, st nüüd olete nagu surmavaenlane?

Michelle: [00:07:10] Ei.

Gabe: [00:07:11] Ei?

Michelle: [00:07:11] Ei. Midagi, mida ma tean, teen oma ärevusega, kuid panen teistele inimestele peale, on see, et hakkan neile esitama miljon küsimust asjade kohta. Ja siis on nad nagu: "Miks te mulle miljon küsimust esitate?" Ja ma olen nagu: "Oh, see on minu ärevus. Ma lihtsalt mõtlesin tol ajal? Ma lihtsalt mõtlesin, kas teate seda kohta? Ma tahtsin lihtsalt teada, mida sa pärast teed? Mida kavatsete enne teha? Ma olen nagu lihtsalt ärevil. Mul on kahju. Ma tahtsin teada." Kui sellel on mõtet.

Gabe: [00:07:33] Kindlasti teen ka seda. Kas teate seda pideva aja kontrollimise asja? Et sa ei taha hiljaks jääda?

Michelle: [00:07:37] Jah.

Gabe: [00:07:38] Mis kell on? Kell on neli. OKEI. Me peame seal olema kell neli kolmkümmend. Mis kell on? See on neli või üks. OKEI. Me peame seal olema kell neli kolmkümmend. Mis kell on? Kutt, ikka on neli või üks. Kuid teate, et mõned asjad, mis mu peas kinni on, millest ma lihtsalt ei saa välja, on just see, kui halb sõber ma olin või kui kohutav poeg ma olin või kui kohutav pereliige ma olin.

Michelle: [00:07:58] Jah, jah.

Gabe: [00:07:58] Ja mõnikord ma vihastan enda ümber olevate inimeste peale, sest eeldan, et nad on minu peale ikka veel vihased, sest ma olen ikka veel minu peale vihane. Kas sellist kraami juhtub teiega kunagi?

Michelle: [00:08:09] Ma mõtlen, et mul on venna vastu endiselt palju vendette, mille ma talle võlgnen. Eks? Kõik ütlevad, et ma lihtsalt peatun minevikus. Isegi tema ütleb, et ma lihtsalt jään minevikku. Umbes siis, kui oleme väga noored. Mina ja mu vend ning kui kuri ta oli minu ja kõige vastu. Me näeksime keskkooli koridoris ja ta ei ütleks mulle isegi tere. Kui ta aga ülikooli läks ja me veel AIM-i kasutasime, saatis ta mulle kohe sõnumeid, ma ei vastanud. Nii et ta ei rääkinud minuga, kui nägi mind keskkoolis koridoris, ometigi lõpetasin talle vastamise, kui ta ülikooli läks. Ja see polnud korras. Mis pole minu jaoks mõtet. Ometi pole me nüüd ammu näinud, sest ta elab teises riigis. Ja kui ta tagasi tuleb, pean nüüd tema vastu kena olema. Sest ta on vist teine ​​inimene nüüd? Sellegipoolest ei saanud ma kunagi mingit vabandust ega midagi sellist, kuid ma peaksin nägema, et ta on nüüd teine ​​inimene. Ma ei tea miks. Ja me peaksime olema nüüd head sõbrad või midagi sellist. Ma arvan, et lihtsalt uudishimust, miks? Ma lihtsalt mõtlen.

Gabe: [00:09:12] Kas teie vend on nüüd teine ​​inimene?

Michelle: [00:09:14] Ilmselt on ta nüüd teine ​​inimene. Ma ei tea. Aga-.

Gabe: [00:09:18] Ta pidi riigist lahkuma, et sinust tõepoolest pääseda.

Michelle: [00:09:20] Ma ei tea, kus see muutus, aga ma peaksin teda nüüd teisiti kohtlema. Pean unustama kõik minevikust, kõik mineviku väärkohtlemised ja mulle peaks ta nüüd meeldima. Ma ei tea miks.

Gabe: [00:09:31] Ma pole kuulnud, et oleks kirjeldatud väärkohtlemist. See, mida te kirjeldasite, on paar täiskasvanud õde-venda, kes omavahel ei räägi.

Michelle: [00:09:36] Ei. Olgu.

Gabe: [00:09:37] Mida ta teie jaoks tähendab? Kas ta kutsus teid nimedeks? Oota, kas ta tõmbas sinu patsid?

Michelle: [00:09:39] Noh, ta käis karates ja harjutas kõiki oma karate liigutusi minu peal. Pidev maadlus, löön pea vastu maad, kuni nina veritseb. Helistades mulle Michelle asemel Michaeliks. Kutsus mind poisiks. Selline läks Michaeliga. Uks kinni mu näos. Ei lasknud mul temaga mängida. Nagu siis, kui oleme väga väikesed. Proovige kasutada tema mänguasju, keelatud tema mänguasju kasutada. Tegelikult, kui mu ema ja isa tulid minuga koos sündides haiglast koju ja ütlesid: "Oh, Seth, siin on su õde." Ta viskas mulle topise. Jah. Ma ei tea, miks nad mulle selle loo rääkisid.

Gabe: [00:10:11] Nii et ta on su vanem vend?

Michelle: [00:10:12] Jah.

Gabe: [00:10:12] Sest sa ütlesid, et ta viskas haiglast koju tulles sulle topise ja nad rääkisid sulle seda lugu ja sa paned selle kokku kõigi muude probleemidega, mis sul vennaga olid kas sa olid lapsena kasvanud?

Michelle: [00:10:27] Jah ja minu sarnased murdsid ka mu kaelakee ja süüdistasid mind selles, sest ma olin tüütu. Nii et ta pidi mind suruma ja mu kaelakee jäi teele ja see läks katki.

Gabe: [00:10:36] See on suurepärane, et te selle üles tõstatate ja siin on põhjus. Sest oma venna ja õe maailmas olen ma teie vanem vend. Ma olin kõige vanem. Olin oma venna üle uskumatult kade. Üks kord, kui ta lapsena hätta sattus, võtsin sahvrist välja siirupi ja viskasin selle põrandale, et saaksin teda selle tegemiseks raamida. Teades, et ta satub hätta. Mu ema lihtsalt juhtus tol hommikul tavapärasest kiiremini liikuma ja vaatas, kuidas ma seda tegin. Ja kuigi ta nägi mind seda tegemas, üritasin teda siiski selles süüdistada. Absoluutselt, üheselt, lihtsalt vihkas teda vennana. Ma olin tippkoer. Ma olin kõige vanem. Varem elasin vanaema juures. Siis abiellus mu ema uuesti ja üheksa kuud hiljem sain ma selle värdja oma majja ja kohtlesin teda nagu absoluutset prügi. Absoluutne prügi.

Michelle: [00:11:22] Minu lemmik oli see, kui ta ütles: "Sa oled loll." Ja ma ütleksin: "Ei, sa oled rumal." Ja siis ta ütles: "Noh, ma olen targem kui sina. Nii et kui ma olen loll, siis kui loll sa oled?

Gabe: [00:11:30] Kas teate, et olete nüüd täiskasvanu, eks?

Michelle: [00:11:31] Ma tean. Kuid ilmselgelt ei saa ma sellest üle, sest ma ei saa aru, miks ta peaks mulle nüüd meeldima, kui ma kunagi mingit vabandust ei saanud.

Gabe: [00:11:38] Millist vabandust sa tahad, kui sa suureks saasid?

Michelle: [00:11:41] Võib-olla lihtsalt: "Vabandust, et olin teile kohutav sitapea ja eirasin teid aastaid ja kõike muud."

Gabe: [00:11:47] Kuule, ma pole kunagi kunagi öelnud oma vennale ja õele: „Vabandust. Ma olin teile jube sitapea. " Kunagi.

Michelle: [00:11:55] Nii et ma ei saa aru, miks ma pean ta tagasi oma elus vastu võtma?

Gabe: [00:11:59] Ma mõtlen, et sa seda ei tee. Kuid kas tunnete end praegu hästi?

Michelle: [00:12:01] Kõik mu pereliikmed ütlevad mulle, et pean ta tagasi oma elus vastu võtma.

Gabe: [00:12:06] Olgu. Noh, kurat neid. Ära. Lihtsalt istuge ja mõelge, kui vihane ja vihane oli 8, 12 ja 15 aastane Michelle.

Michelle: [00:12:13] Oodake üks sekund, peame oma sponsorilt kuulda.

Teadustaja: [00:12:16] Seda jagu sponsoreerib betterhelp.com turvaline mugav ja taskukohane veebinõustamine. Kõik nõustajad on litsentseeritud akrediteeritud spetsialistid. Kõik, mida jagate, on konfidentsiaalne. Planeerige oma terapeudiga turvalised video- või telefoniseansid ning vestlus ja tekstisõnumid alati, kui seda vajate. Kuu online-ravi maksab sageli vähem kui üks traditsiooniline näost näkku seanss. Minge aadressile betterhelp.com/ ja kogege seitse päeva tasuta teraapiat, et näha, kas veebinõustamine sobib teile. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:12:44] Kas soovite, et vastaksime teie küsimustele saates? Minge aadressile .com/BSPquestions ja täitke vorm.

Gabe: [00:12:54] Oleme tagasi ja proovime ikkagi öelda sõna mäletamine nii mitu korda kui inimlikult võimalik. Olete 30-aastane, olete oma eluga edasi läinud. Kuid mõtlete ikka jama peale, mis juhtus teiega sõna otseses mõttes kaheksa-aastaselt.

Michelle: [00:13:06] Ok, ma näen, kuhu sa sellega lähed.

Gabe: [00:13:08] Kuidas see teile sobib?

Michelle: [00:13:08] Ma ei tea. Ma ei näe teda. Ma ei pea temaga rääkima. Ja siis ütleb mu ema: „Kas olete oma vennaga rääkinud? Kas olete talle sõnumeid saatnud? Kas olete temaga rääkinud? " Jah. "Mulle ei meeldi, et teil ei ole suhet. Miks mu lapsed üksteist vihkavad? "

Gabe: [00:13:23] Noh, ma mõtlen, et ütlesite välja, miks te vihkate kumbagi.

Michelle: [00:13:25] Ma tean, ma lihtsalt ütlen, seda ta ütleb.

Gabe: [00:13:27] Ma mõtlen, kas ta on sulle täiskasvanuna midagi teinud? Vaatame selle välja nagu kohe. Kas olete selle aja jooksul, mil mõlemad said täiskasvanud täiskasvanud inimesteks? Või on tal kõik korras olnud?

Michelle: [00:13:36] Noh, kui ma ülikooli lõpetasin, töötas ta disainibüroos mingis piirkonnas. Tema ülemus, loovjuht, tahtis mulle nõu anda. Nii et ta tõi mu sisse ja vaatab mu portfelli ning tema ülemus ütles mulle: „Mulle meeldivad su asjad. Tahan teile veidi abi anda. Tahtsin teile pakkuda siin osalise tööajaga internatuuri, kuid teie vend ütles ei. ”

Gabe: [00:13:54] Noh, aga te ei tea, et see on tõsi.

Michelle: [00:13:57] Tema ülemus ütles mulle.

Gabe: [00:13:58] Jah, aga mis siis? Inimesed valetavad kogu aeg.

Michelle: [00:14:00] Ei, see on sajaprotsendiliselt midagi, mida mu vend teeks. Miks ta valetaks ja ütleks, et pakun teile siin praktikat, aga teie vend ütles ei? Sest miks ta kutsuks mind sinna tulema ja minu portfelli vaatama, kogu minu tööd vaatama ja mulle nõu andma? Miks ta seda teha pakuks?

Gabe: [00:14:16] Kui ta ütles sulle ei, siis miks ta seda üldse tegi?

Michelle: [00:14:17] Ta lihtsalt andis mulle nõu. Ja ta ütles lihtsalt, et soovib mulle praktikat pakkuda ja teeb seda minu jaoks täiesti ära, aga mu vend ütles ei.

Gabe: [00:14:25] Nii et teie vend oli tema ülemuse boss?

Michelle: [00:14:27] Mu vend ütles, et ära võta teda praktikandiks.

Gabe: [00:14:31] Miks ta siis teiega üldse rääkis?

Michelle: [00:14:32] Sest ta tahtis mulle nõu anda.

Gabe: [00:14:34] Kas küsisite oma vennalt selle kohta?

Michelle: [00:14:36] Ei, ma ei tahaks tülli minna.

Gabe: [00:14:39] Aga ma tunnen siin roti lõhna.

Michelle: [00:14:41] Ei, ma ei tunne siin rotilõhna. Ilmselgelt, Gabe, sa ei tunne mu venda, kui sa seda lugu ei usu.

Gabe: [00:14:46] Sellel pole lihtsalt tõehõngut.

Michelle: [00:14:47] Tegelikult kõlab see väga palju.

Gabe: [00:14:50] Olgu. Oletame, et see on täiesti tõsi. See on 100 protsenti.

Michelle: [00:14:52] Olgu.

Gabe: [00:14:52] Oletame, et see kõlab tõeliselt?

Michelle: [00:14:54] Ütle, et see kõlab tõeliselt? See on 100 tõsi.

Gabe: [00:14:55] Õige, see on 100 protsenti tõsi. Ma nõustun. Kui kaua aega tagasi see oli? Mitu aastat?

Michelle: [00:15:00] Usun, et olin 22. Okei, nii oli ka kaheksa aastat tagasi.

Gabe: [00:15:04] Kaheksa aastat? Kõik, Michelle Hammer on 30-aastane.

Michelle: [00:15:04] Sa ütlesid täiskasvanuelu, Gabe. Ma tõstsin oma täiskasvanute elus üles midagi, mis see on. Nii et teate, lihtsalt selleks, et teaksite, ütlesite midagi minu täiskasvanute elus.

Gabe: [00:15:14] Ma ei tea. Ma ei tee seda. Sa oled sellest väga häiritud.

Michelle: [00:15:17] Ta ei tahtnud, et ma töötaksin samas kohas, kus ta töötas. Sa ütlesid, et täiskasvanute elu seal, kus sa lähed või mitte.

Gabe: [00:15:25] Kuid sa kordad seda pidevalt.

Michelle: [00:15:26] Mu vend elab ka Colombias. Colombia, mitte kolledž. Inimesed on seda varem väga segamini ajanud.

Gabe: [00:15:31] Kas viskasite oma venna riigist välja?

Michelle: [00:15:35] Mul on hea meel, et ta lahkus.

Gabe: [00:15:35] Okei.

Michelle: [00:15:38] Vahepeal teate, keda pole kunagi kutsutud Kolumbiasse teda vaatama?

Gabe: [00:15:40] lähen sinuga kaasa.

Michelle: [00:15:41] Jah.

Gabe: [00:15:42] Kas sa arvad, et sind pole kunagi kutsutud seetõttu, et sa teda vihkad?

Michelle: [00:15:48] Ta pole mind kunagi kutsunud.

Gabe: [00:15:48] Sest sa vihkad teda.

Michelle: [00:15:50] Noh, ta pole mind kunagi kutsunud.

Gabe: [00:15:51] Sest sa vihkad teda.

Michelle: [00:15:52] Ta pole mind kunagi kutsunud.

Gabe: [00:15:53] Kas olete teda oma koju kutsunud?

Michelle: [00:15:55] Ta on olnud minu korteris. Ta on seal olnud.

Gabe: [00:15:58] Kas olete sellest häiritud, kas pole?

Michelle: [00:15:58] Noh, me peatume minevikus, Gabe.

Gabe: [00:16:00] Kas soovite oma vennaga suhelda?

Michelle: [00:16:03] Me ei saa läbi.

Gabe: [00:16:05] Ma ei öelnud, et kas sa saad läbi. Ma ütlesin, et kas sa tahad läbi saada?

Michelle: [00:16:08] Ma tahan, et ta tunnustaks, mida ta on teinud.

Gabe: [00:16:13] Aga miks sa tahad, et ta tunnistaks, mida ta on teinud?

Michelle: [00:16:16] Sest ta käitub nii süütult.

Gabe: [00:16:17] Ma lähen tõsiselt.

Michelle: [00:16:19] Nagu välimus, käitub ta nagu poleks midagi valesti teinud. Ja siis on minevik minevik ja ma peaksin seda ignoreerima.

Gabe: [00:16:24] Kuulge siin, mida ma ütlen, te mõtlete asjadele, mis juhtusid lapsena ja noorena. Palju. Ja see toob selle üles. Olete selle üle selgelt õnnetu ja teised teie pereliikmed teavad, et olete selle pärast õnnetud ja proovige seda parandada. Ehkki ilmselt halvasti. Ja olen täiesti nõus, et kõik need asjad vastavad tõele. Küsimus, mis mul teile on, on ainus küsimus, millele ma tahan, et te vastaksite. Kas soovite, et ta vabandaks, sest soovite vabandust? Või soovite, et ta vabandaks, sest tunnete oma venna puudust ja soovite suhet parandada?

Michelle: [00:16:56] Jah, ma tahaksin suhet parandada.

Gabe: [00:16:58] Ok, siis ütle seda. Ütle, et põhjus, miks sa sellele nii palju mõtled, on see, et sa oled kurb, et võitled oma vennaga.

Michelle: [00:17:05] Ja mul on olnud sõpru, kes on mitu korda minu vennaga kohtunud ja öelnud mulle, et su vend on munn.

Gabe: [00:17:11] Jah, ta kõlab nagu tõeline munn. Kuula -

Michelle: [00:17:13] Ma lihtsalt ütlen. Ma lihtsalt ütlen.

Gabe: [00:17:14] Ma ei ütle, et ta pole. Su vend on munn. Ma ütlen, et peate mõistma omaenda motivatsiooni, sest seni, kuni te seda teete, ei usu ma, et saate sellest üle. Ja ma arvan, et paljudel meie kuulajatel on elus keegi, keda nad nii tunnevad. Kas see on sõber, pereliige, mõnel juhul on see nagu vanem või eestkostja. See on keegi, kes aitas neid kasvatada, või autoriteet ja nad kõik mäletavad seda päevast päeva.Ja kui nad ei paranda suhet ega saa suhtest üle, siis paneb nad kas või käerauad neile praegusel ajal, nagu see oleks teile käeraudadega, sest te mõtlete sellele praegu ja see hõivab liiga palju teie ruumi mõnele kuttile, kes ei ela isegi maal. Ja kaks, peate selle lihtsalt lahti laskma ja otsustama, et kuule, see suhe pole minu jaoks, ja lõpetage selle üle mõtlemine. Ausalt öeldes ei arva ma, et see kõik oleks skisofreeniaga seotud. Ma arvan, et ei tee. See on kõik seotud sellega, et tuttavad suhted on meie pere ja meie sõbrad, see on selline värk, mis teid kuradile paneb.

Michelle: [00:18:10] Ma arvan, et see on skisofreeniaga seotud, see, et ma mõtlen selle peale ja kraabin lihtsalt pähe ja see hiilib pimedas sügavas peas ja ma lihtsalt ringi ja ümber ja ümber ja ümber.

Gabe: [00:18:22] Kas soovite teada, kes on mu suur vend? Kas soovite teada, kes seda minu heaks teeb? Kas soovite teada, kes pugeb mulle pähe ja pöörab lihtsalt ringi ja ümber ega lase kunagi lahti? Minu bioloogiline isa. Kutt on surnud. Ta on surnud ja ma mõtlen temast täpselt samamoodi nagu teie oma venna kohta.

Michelle: [00:18:41] Kas tõesti?

Gabe: [00:18:41] Jah, ta on surnud. Ta ei saa vabandust paluda. Ta ei suuda seda korvata. See on läbi. Ma võitsin, sest ma ei surnud alkoholismi.

Michelle: [00:18:49] Ma saan aru, miks.

Gabe: [00:18:50] Miks sa mind vihkasid? See on kõik, millele ma mõelda saan, miks ta mind vihkas? Ja nüüd teete täpselt sama asja, mida ma just teie jaoks tegin. Sa oled selline: "Kutt, ta ei vihanud sind, ta oli munn. Ta oli alkohoolik. Ta hülgas oma lapse. " See on tase, mida me ise piiname.

Michelle: [00:19:02] Saan seda küll. Kui vanem valib lapse asemel alkoholi. Ma saan aru, miks laps tunneb end väga häirituna.

Gabe: [00:19:10] Oh, vaata, ma arvan, et ta ei valinud minu asemel alkoholi. Ma arvan, et ta valis sõna otseses mõttes kõik. Ma arvan, et ta oleks valinud nagu puhuv leht minu üle.

Michelle: [00:19:18] Mõnikord on isa lihtsalt sperma.

Gabe: [00:19:20] Jah. Teate, et kutsun oma sperma doonorit.

Michelle: [00:19:22] Jah. See on mõnikord just isa.

Gabe: [00:19:25] Kuid see on kõige suurem mäletsejad, mis mul on, sest ma ei tea, kuidas ta seda teadis? Sel päeval, kui sündisin, olin murtud ja väärtusetu? Kuidas ta teadis, mida keegi teine ​​välja ei saa?

Michelle: [00:19:37] Ta ei teadnud seda.

Gabe: [00:19:37] Aga ma mõtlen -

Michelle: [00:19:38] Ta teadis, et on katki.

Gabe: [00:19:41] Ta ei teadnud seda. Tal oli hea elu. Ta oli õnnelik. Ta suri hästi.

Michelle: [00:19:44] Ei, ta ei olnud õnnelik, ta oli alkohoolik.

Gabe: [00:19:46] Jah, õnnelik.

Michelle: [00:19:47] Ei, õnnelikke alkohoolikuid pole.

Gabe: [00:19:50] Tead, et kogu ennast raviv asi ei mängi mõnikord. Ma ei usu, et ta üldse ise ravis. Ma arvan, et ta oli lihtsalt kutt, kes tegi kõike, mida tahtis, ja ütles, mida iganes tahtis, ja käitus siiski. Ta oli lihtsalt ebaküps.

Michelle: [00:20:00] Siis polnud ta valmis isaks saama.

Gabe: [00:20:03] Ma mõtlen, et ta oli väga noor. Mu ema jäi keskkoolis rasedaks ja ta käis ka keskkoolis.

Michelle: [00:20:07] Nii et ok, see teeb natuke paremaks.

Gabe: [00:20:08] Kuid ta ei teinud seda kunagi tasa. Nägin teda surivoodil. Ta oli haiglas. Tal oli kollatõbi, silmad olid kollased. Nad ütlesid, et mul on vähem kui kaks nädalat elada. Ja ma olen selline: "Kas teil on mulle midagi öelda?" Ja ta oli selline: "See on su ema süü."

Michelle: [00:20:23] Seda ta ütles?

Gabe: [00:20:23] Seda ta ütles üsna palju.

Michelle: [00:20:25] Ta on munn.

Gabe: [00:20:26] Oh, jah.

Michelle: [00:20:26] Nagu ta oleks munn. Teie bioloogiline isa, ta on munn.

Gabe: [00:20:29] Aga miks ma ei saaks sellest üle?

Michelle: [00:20:31] Sest ta on su isa.

Gabe: [00:20:33] Jah, ma sain isa. Ta on elus. Ta elab Tennessee osariigis. Ta on lahe.

Michelle: [00:20:35] Sest ta on osa sinust.

Gabe: [00:20:37] Ja ma ei püüa siin olla õel, aga ta on lihtsalt kutt, kes seksis minu emaga. Ma hindan DNA-d ja kõike muud

Michelle: [00:20:45] Aga kui sa suudad seda öelda, siis miks sa ei saa sellest üle?

Gabe: [00:20:48] Täpselt. Ja sellepärast see mäletab, sest Gabe Howardi intellektuaalne osa arvab -

Michelle: [00:20:54] Niisiis, kas sa oled oma ema peale vihane, et see kutt konditustanud on?

Gabe: [00:20:57] Ei. Ma mõtlen, et ma olen vihane oma ema peale, et ta mulle elu andis, aga see on nagu terve teine ​​episood. Ma ei saa aru, miks ma sündima pean ja miks ma pean sündima murtud ja miks ma siin olen.

Michelle: [00:21:08] Siin on põhjus, miks te siin olete ja siin on oma eesmärk.

Gabe: [00:21:12] Ma ei usu seda.

Michelle: [00:21:13] Eesmärk. Usun, et siin on alati põhjus.

Gabe: [00:21:17] Sa usud vape pastakatesse.

Michelle: [00:21:20] Sa usud Diet Coke'i. Võib-olla pole dieedikoksi universumis.

Gabe: [00:21:23] See tähendab.

Michelle: [00:21:24] Te ei ole seal. See on siin lähedal.

Gabe: [00:21:27] See tähendab.

Michelle: [00:21:28] Olete siin Diet Coke'i joomas.

Gabe: [00:21:30] Michelle, tõsiselt. Tõsiselt, ükski neist ei teeni kumbagi meist, miks me seda siis teeme?

Michelle: [00:21:36] Sest see ei kao.

Gabe: [00:21:39] Ja miks see ei kao?

Michelle: [00:21:40] Ma ei tea, miks see ei kao.

Gabe: [00:21:42] Täpselt. Meie meilide järgi otsustades on paljudel meie kuulajatel selline probleem, kus neil on lihtsalt selline asi, millest nad lihtsalt ei saa üle. Ja kui nad pole seda saadet kuulates midagi õppinud, siis pole nad üksi. Paljudel inimestel on selliseid asju, millest nad lihtsalt ei saa üle ja arvan, et keegi, kes mind ja teid viimase 20 minuti jooksul kuulab, arvaks, et oh, kui need kaks peavad sellest üle saama, sest see ei paku neile mingil moel teenust.

Michelle: [00:22:05] Ainult natuke. Kas sa ei arva?

Gabe: [00:22:06] Kuid me ei lase sellel minna. Ma loodan, et võib-olla nad kuulavad meid ja saavad aru, kui kasulik see on, et lihtsalt üle ei saa ja arvavad, et vau, ma ei taha nende moodi olla, ja lasevad lahti oma vihast ja asjadest, millel nad lihtsalt möllavad ja ei saa üle. Kuid ma kahtlustan, et paljud inimesed jäävad selle mäletseerimise külge ja loodan, et nad leiavad selle viimist minimeerimiseks, sest päeva lõpuks oleme Michelle selle minimeerinud. See ei mõjuta meid praeguses vanuses ühtemoodi. Nii ilmselt 10 aastat tagasi. Kas arvate, et mõtlete sellele praegu vähem kui viis aastat tagasi?

Michelle: [00:22:44] Oh kindlasti palju vähem.

Gabe: [00:22:45] Nii et ajas on tõesti mingi tarkus, mis ravib kõik haavad.

Michelle: [00:22:49] Ja teate, et elate teises riigis.

Gabe: [00:22:52] Nii et ma pidin oma bioloogilise isa tapma. Te pidite oma venna teise riiki saatma ja nüüd on meil äkki parem. See on fantastiline. See on kindlasti kasutatav nõu. Kõik on põnevil, et kuulavad seda bipolaarse skisofreenilise taskuhäälingu episoodi, sest nüüd saavad nad omaenda mäletsejad surma ja küüditamisega peksta.

Michelle: [00:23:15] Jah.

Gabe: [00:23:16] Mitte iga osa ei saa olla võitnud daamid ja härrad, kuid loodame, et teil on sellest midagi välja tulnud. Täname teid selle A bipolaarse, skisofreenilise ja Podcasti episoodi häälestamise eest. Ärge unustage poodi hüpata. PsychCentra.com, mõni särk on alles. See on viimane kord. Sõna otseses mõttes viimane kord, kui me kunagi sellel saalil särgid “Define Normal” välja paneme. Nii et kui olete selle ostmise soovi taga olnud, on nüüd õige aeg. Tänan teid kõiki. Palun meeldige meile kõikjal ja näeme järgmine kord.

Michelle: [00:23:45] Ta on munn!

Teadustaja: [00:23:50] Olete kuulanud bipolaarset skisofreenilist taskuhäälingut. Kui teile see episood meeldib, ärge hoidke seda enda käes, minge iTunes'i või oma eelistatud taskuhäälingurakendusse, et tellida määr ja ülevaade Gabega töötamiseks minge saidile GabeHoward.com. Michelle'iga töötamiseks minge skisofreenilisse. NYC. Tasuta vaimse tervise ressursside ja veebipõhiste tugigruppide jaoks. Minge aadressile .com Show ametlikule veebisaidile .com/bsp, mille saate meile saata e-posti aadressil [email protected]. Täname, et kuulasite ja jagasite laialdaselt.

Tutvuge oma bipolaarsete ja skisofreeniliste peremeestega

GABE HOWARDil diagnoositi ametlikult bipolaarsed ja ärevushäired pärast pühendumist psühhiaatriahaiglasse 2003. aastal. Praegu on paranemise ajal Gabe silmapaistev vaimse tervise aktivist ja auhinnatud Psych Central Show podcasti saatejuht. Ta on ka auhinnatud kirjanik ja esineja, kes reisib üleriigiliselt, et jagada oma bipolaarse elu humoorikat, kuid samas harivat lugu. Gabega töötamiseks külastage aadressi gabavedard.com.

MICHELLE HAMMERil diagnoositi skisofreenia ametlikult 22-aastaselt, kuid diagnoositi valesti bipolaarne häire 18-aastaselt. Michelle on auhinnatud vaimse tervise eestkõneleja, keda on kajastatud ajakirjanduses üle kogu maailma. 2015. aasta mais asutas Michelle ettevõtte Schizophrenic.NYC, vaimse tervise rõivaste sarja, mille eesmärk on vähendada häbimärgistamist, alustades vestlusi vaimse tervise teemal. Ta usub kindlalt, et enesekindlus võib sind viia kõikjale. Michelle'iga töötamiseks külastage skisofreenikut. NYC.

!-- GDPR -->