Podcast: veidrad küsimused, mida psühhiaatrid ja terapeudid on küsinud

Paljude ameeriklaste seas on eeldus, et arstid on üsna targad ja teavad alati, millest räägivad. Psühhiaatrid töötavad vaimuhaigetega, nii ka on kindlasti targemad kui nende patsiendid. Sest lõppude lõpuks on nende patsiendid "hullud". Eks?

Selles osas arutavad meie saatejuhid kõiki kordi, mil psühhiaatrid ja terapeudid ei vastanud hoogudele ega stereotüübile.

TELLI JA LÄBIVAATAMINE

“Terapeudid ja psühhiaatrid. . . Nad ei tea kõike. "
- Gabe Howard

Esiletõstetud osa psühhiaatrite ja terapeutide küsimustest

[1:00] Mis on kõige kummalisem, mida psühhiaater on Michellele oma haiguse kohta kunagi öelnud?

[6:00] Mis on kõige kummalisem, mida terapeut on Gabele oma haiguse kohta kunagi öelnud?

[17:00] Michelle esimene psühhiaater oli. . . pole suurepärane.

[19:30] Kord oli Gabel terapeudiga juriidiline probleem.

[26:30] Mida peaksite tegema, kui suhtlete halva psühhiaatri ja / või terapeudiga.

Arvuti poolt loodud ärakiri saate "Veiderate küsimuste kohta, mida psühhiaatrid ja terapeudid on küsinud"

Toimetaja märkus:Pange tähele, et see ärakiri on loodud arvutiga ja võib seetõttu sisaldada ebatäpsusi ja grammatikavigu. Aitäh.

Jutustaja: [00:00:09] Põhjustel, mis põgenevad täielikult kõigist asjaosalistest. Kuulate bipolaarseid, skisofreenilisi ja podcaste. Siin on teie võõrustajad Gabe Howard ja Michelle Hammer. Täname teid bipolaarse, skisofreenilise ja podcast-i häälestamise eest.

Gabe: [00:00:21] Olen Gabe, bipolaarne.

Michelle: [00:00:23] Ma olen skisofreenik Michelle.

Gabe: [00:00:24] Ja me oleme siin, et rääkida. Noh imelik jama, mida arstid on meile öelnud meie vaimuhaiguste kohta ja täpsustamiseks mõtleme psühhiaatreid, terapeute, psühholooge, kiirabiarste, sotsiaaltöötajaid, üldarste, imelikku naist kiirabis. Me haarame kogu meditsiinipersonali. Michelle!

Michelle: [00:00:50] Jah.

Gabe: [00:00:50] Mis on kõige imelikum, mida arst on teile skisofreenia kohta öelnud?

Michelle: [00:00:56] Kõige kummalisem asi skisofreenia puhul..kas arstid on minult kunagi küsinud? Noh, ma ... enne kui mul skisofreenia ametlikult diagnoositi. Aga ma teadsin, et mul on skisofreenia. Nii et see oli lihtsalt selline proovimine, et minna psühhiaatri juurde. Seal oli terapeut, kellega ma vestlesin, ja ma lihtsalt istusin seal ja tegelikult ei rääkinud ja lihtsalt ütlesin, et nagu ma ei suuda keskenduda. Mul oli nagu asju näha. Sellised asjad.

Kuid ma teadsin, et mul on skisofreenia. Nii et see oli lihtsalt selline proovimine, et minna psühhiaatri juurde. Seal oli terapeut, kellega ma vestlesin, ja ma lihtsalt istusin seal ja tegelikult ei rääkinud ja lihtsalt ütlesin, et nagu ma ei suuda keskenduda. Mul oli nagu asju näha. Sellised asjad.

Michelle: [00:01:19] Ja ma lihtsalt lamasin seal ja ta ütles mulle: "sa tead, et sa ei käitu nagu naine, kuidas sa peaksid käituma."

Gabe: [00:01:28] Mida.

Michelle: [00:01:29] Jah.

Gabe: [00:01:30] Mis diagnostilised kriteeriumid teie arvates ootavad.

Gabe: [00:01:34] Kas see on tõsi.

Michelle: [00:01:35] See on tõsi. Ta ütles mulle mitu korda mitu korda, kui ta ütles seda mulle. Te ei tegutse nii, nagu peaks käituma naine, kellel on teie atraktiivsus.

Gabe: [00:01:45] Kuna teil oli nii palju enesekindlust, et ta lihtsalt arvas, et kuna te olete nii kole, peaksite lihtsalt rohkem olema.

Michelle: [00:01:50] Ei. See oli nagu oleks nagu sinu oma. See oli nagu peaaegu, et sa oled liiga imelik, et nii imelikult käituda.

Gabe: [00:01:58] Kas olete kindel, et sinna ta läks?

Michelle: [00:01:59] Ma arvan, et sinna ta sellega läks.

Gabe: [00:02:01] Oletate lihtsalt, et ta helistas teile ilusaks, ta ei olnud selline.

Michelle: [00:02:04] Ta kutsus mind atraktiivseks.

Gabe: [00:02:06] Tõesti. Ma nõustun. Ma annan sulle raske aja.

Michelle: [00:02:08] Sa tegelikult oled.

Gabe: [00:02:09] Arvate, et neid on. Jällegi püüame asju uurida igast küljest.

Gabe: [00:02:16] Mis oli teie arvates tema eesmärk seda küsimust esitada?

Michelle: [00:02:20] See ei olnud küsimus, see oli avaldus.

Gabe: [00:02:22] Mis te arvate, mis selle väite eesmärk oli.

Michelle: [00:02:25] Mulle tundus, et kõik on korras. Ta arvab, et ma olen hea välimusega ja et ma ei käitu normaalselt.

Gabe: Jah, näete vaimse tervise spetsialisti.

Michelle: [00:02:33] Aga ma ei saa aru.

Michelle: [00:02:34] Ma ei tea, mis see oli kole. Mis oleks, kui ma oleksin äärmiselt kole, oleks ta öelnud, et sa lihtsalt ei käitu õigesti.

Michelle: [00:02:41] Ta poleks seda atraktiivsust lisanud. Kuidas on atraktiivsus seotud vaimse tervise ja vaimuhaiguste ning skisofreeniaga. Mis on atraktiivsusel selle ideega pistmist.

Michelle: [00:02:52] Mul polnud lihtsalt mõtet atraktiivsusele ja teatud viisil tegutsemisele. Mida mida.

Gabe: [00:03:00] Olen täiesti nõus.

Gabe: [00:03:01] Ja see on tõesti kõige imelikum asi, mida teilt on küsitud.

Michelle: [00:03:04] Selle võin praegu meelde tuletada, see on lihtsalt kõige kummalisem asi, mida keegi mulle kunagi öelnud on. Teine asi, mida see naine mulle ütles, oli see, kas mõni poiss-sõber või sõbranna on sulle kunagi öelnud, et nad armastavad sind.

Gabe: [00:03:18] Nüüd saan nüüd hanguda.

Gabe: [00:03:20] Ma arvan, et see on veider küsimus pinnal, kuid sellel võivad olla mõned diagnostilised kriteeriumid. Ma mõtlen seda, mida sa enda suhtes tunned. Kas olete olnud püsisuhetes. On hea jätkuküsimus, mida tundsite, kui keegi teile seda ütles. Kuna mul oli üks terapeut, kes küsis kord, kumba ma tegin, tunnistan täielikult, et pidasin end imelikuks ja küsisin, kas mu vanemad ütlesid mulle, et nad mind armastavad. Ja ma arvasin, et jah, nad ütlevad mulle seda kogu aeg. Ja ma arvasin, et see on tõesti imelik küsimus. Kuid aastaid hiljem sain teada, et kui ma oleksin olnud selline, nagu mu vanemad mind ei vihkaks, oleks see hea näide minu kodusest elust või võib-olla mõnest muust võitlusest, millega ma lähen. Ma arvan, et see on natuke imelik kogu see, mida te teate, et olete kunagi olnud nagu romantiline suhe sellega, kuid. Seda. See võib olla üks neist veidratest küsimustest, millel võiks olla mingisugune väärtus.

Michelle: [00:04:10] Sellel võib olla mingi väärtus, kuid see on tõesti veider. Ilmselt, kui ma ei käitu nii, nagu peaks käituma minu atraktiivsusega tüdruk, siis ma arvan, et ma ei tea, et keegi ei ütle mulle, et nad armastavad ka mind.

Gabe: [00:04:21] Lihtsalt uudishimust Michelle.

Michelle: [00:04:22] Jah.

Gabe: [00:04:23] Kas tunnete, et tegutsete oma atraktiivsusega naise jaoks sobivalt?

Michelle: [00:04:27] Milline peaks olema minu atraktiivsusega naine?

Gabe: [00:04:31] Oh ma näen mida sa seal tegid. Ei, tegelikult ma ei. Mida.

Gabe: [00:04:36] Mul pole aimugi. See on lihtsalt pähkel. See on pähklid.

Michelle: [00:04:40] määratlege leidke see mulle atraktiivsuse ja isikupära tasemega meditsiiniajakirjas.

Gabe: [00:04:47] Noh, see on ilmselt olemas. Meie välimus määrab meie töökoha tüübid, millist tüüpi tervishoiuteenust me saame, kui meie elame.

Michelle: [00:04:56] Vabandage, et Danny DeVito on välimusest hoolimata üsna edukas. Nii et mitte tegelikult.

Gabe: [00:05:01] Jah. Ja nii nagu Steve Buscemi. Kuid peate tunnistama, et enamus Hollywoodi juhtivaid mehi ei näe välja nagu Steve Buscemi ja Danny DeVito.

Michelle: [00:05:15] See on tõsi. See on tõsi. Kuid ma ütlen, et Hollywoodi naise jaoks peavad nad tavaliselt olema palju kuumemad. Nagu kõik need sitcomid, teate, et see on kuum naine ja kole abikaasa.

Gabe: [00:05:24] Oh jah. Jah. See andis mulle lapsena lootust. Ma ei hakka valetama, sest ma olin nagu kole perse teismeline ja lülitasin teleka sisse ja ma oleksin nagu jah, mul läheb kõik hästi.

Gabe: [00:05:33] Hankite Lisa Remini.

Gabe: [00:05:34] Täiesti. Kas see on Layah?

Michelle: [00:05:37] See oli Lea, see on Lea!

Gabe: [00:05:39] Oh, see on Lea. Tõesti. Vabandust vabandust vabandust Leah Remini. Unustasime su nime.

Gabe: [00:05:44] Ta on nüüd lahe, kui ta sai Scientoloogiast lahkunud.

Michelle: [00:05:47] Hea talle. Tema jaoks hea.

Gabe: [00:05:49] Ta läks tagasi Kevin Jamesi juurde hooajaks näituseks, mis tühistati, sest selgub, et te ei saa 20 aastat hiljem oma etendust teise pealkirjaga uuesti teha, kus nad tegid vea, et nad peaksid on just 20 aastat hiljem sama saate tagasi toonud.

Gabe: [00:06:06] Jah, ma ei tea.

Michelle: [00:06:07] Ok. Mis on kõige kummalisem, mida teilt on kunagi küsitud.

Gabe: [00:06:11] Minult on küsitud palju väga kummalisi asju, millest olen nüüd aru saanud, et neil on palju sisemist väärtust. Nagu te teate ühte asja, kui me etendust kaardistasime, rääkisime sellest, kuidas kõik meie arstid on küsinud meie masturbeerimisharjumuste kohta ja kuidas see on tõesti piinlik ning me ei hakka sellele palju aega kulutama. Kuid arvasin alati, et see on ausalt öeldes kõige kummalisem küsimus. Kas sa masturbeerid? Kui kaua see teil aega võtab? Oh jumal, miks nad minult seda küsivad? Kuid loomulikult on ravimite seksuaalsed kõrvaltoimed sellised, nagu nad on. See on psühhiaatri jaoks tegelikult väga hea küsimus. On väga oluline, et see on number üks põhjus, miks inimesed lõpetavad ravimite võtmise, nii et sellesse kõverasse suunamine ja selle üle arutlemine on tõesti hea. Aga ma ei hakka valetama. Kui ma olin 25-aastane, istusin arstikabinetis 60-aastase mehe ees, kes istus kuidagi küüruga ja ta oli nagu "Kas sa masturbeerid". Mulle meeldib minu. Ma lihtsalt tahtsin olla nagu ei ei ei ei. Nagu kogu mu katoliiklik süütunne tuligi justkui mu kehasse. Ja sa tead, et ma teen. Ma tegin ja vastasin ausalt, sest nii saate head hooldust.

Gabe: [00:07:15] Nii et see on hea küsimus. Kuid kindlasti imelik, aga seda lugu tahan jagada. See pole kõige imelikum asi.

Gabe: [00:07:21] See on kõige solvavam asi, mis minuga teraapias kunagi juhtunud on ja see häirib mind siiani.

Michelle: [00:07:28] Ma ei saa oodata, millal seda kuulen.

Gabe: [00:07:30] Oli ajavahemik, kus ma ei olnud päris paranemas, kuid ma polnud kindlasti nii haige kui alguses. Nii et ma ütlen alati, et diagnoosimisest taastumiseni kulus mul neli aastat, mida ma määratlen kui kulutades rohkem aega oma elule kui kulutamisele bipolaarsele häirele. Nii et ilmselt umbes kolm kolm ja pool aastat, mis mul üsna hästi läks, polnud päris olemas, kuid väga lähedal ja töötasin koos terapeudiga, teate, mis on minu järgmised sammud. Kuidas näeb välja elu pärast bipolaarse häire vastu võitlemist.

Gabe: [00:08:03] Ja ma ütlesin, et teate, et tahaksin olla avalik esineja. Ja ta ütles, miks sa tahad olla avalik esineja?

Gabe: [00:08:12] Ja ma ütlesin, et ajaloos on inimene, keda ma tõesti kõige rohkem imetlen ja palju loen ja uurin, dr Martin Luther King Junior.

Gabe: [00:08:22] Mulle meeldib ta väga, sest see muutis inimeste suhtumist asjadesse, mis suures osas tema sõnade abil inimestele asju arusaadavalt selgitas. Ma ei elanud läbi kodanikuõiguste liikumist, mis sündis mul alles 1976. aastal, nii et ma loen seda kõike tagurpidi, kuid ma vaatan tema kõnesid ja arvan, et vau, ta võtab väga keerulise sotsiaalse struktuuri probleemi ja tegi sellest nii inimesed saavad sellest aru ja inimesed järgisid teda ning nad austasid seda. Ja ma tahtsin olla tema moodi. Ma tahan tänaseni olla tema moodi ja ütlesin, et tahan olla avalik esineja nagu dr King. Ja ma olin uhke, et see on see, mida ma tahtsin. See oli minu unistus. Ja ta vaatas mind ja ütles, et see on suursugusus. Peate rääkima oma psühhiaatriga. Sa pead seda ravima. Sa ei saa kunagi nii hea kui dr King.

Michelle: [00:09:16] Woah.

Gabe: [00:09:17] Ja ma ütlesin ei ei ei ma olen ma ei ütle, et ma olen sama hea kui dr King või et ma saan olema nagu ma ütlen lihtsalt, et ma tahan karjääri nagu dr King's. Ma lihtsalt tõmban kuulsa inimese oma tagumikust välja, et seda selgitada, või kedagi, kellele ma järele vaatan, sest kui ma ütleksin, et tahan olla avalik esineja nagu John Doe, siis ütleks Kes on John Doe. Ma ei ütle, et ma arvan, et ma olen sama hea kui dr King või et ma saan olema sama hea kui dr King, ma ütlen, et see on nagu minu unistus. Minu eesmärk.

Gabe: [00:09:46] Ja ta on nagu sa peaksid aru saama, et selline mõtteviis teeb sulle ainult haiget.

Gabe: [00:09:51] Peate mõistma oma kui bipolaarse häirega elava inimese piiranguid, et te ei saa seda teha, et ta on üks meie aja suurimaid kõnelejaid ja mainite oma nime temaga samas hingeõhus.

Gabe: [00:10:04] Kas see on lihtsalt vaimne haigus.

Michelle: [00:10:08] Huvitav. Lihtsalt vaimuhaigus on see erinevus.

Gabe: [00:10:12] Ja ma ütlesin, et vaata, sa pole kunagi mind kuulnud rääkimas. Kuidas sa tead. Võib-olla olen ma juba sama hea kui tema. Ma ei arva seda, sest ma olen kohutav, kuid tegelikult ma ei saa, ma ei saa püüda olla nii hea kui parim. Nagu iga üksik inimene, kui valitud karjääri ajal maha istudes ei peaks nad vaatama selle poole, kes on parim, ja püüdlema selle poole. See, et soovid olla sama hea kui parim, ei tähenda, et arvad end olevat. iga üksik algaja korvpallur, kui Michael Jordan mängis. Nad nägid väga palju vaeva, et olla sama tublid kui Michael Jordan.

Gabe: [00:10:45] Keegi ei tabanud seda, kuid lõpuks keegi siiski tabas. Müts maha LeBronilt.

Gabe: [00:10:50] Kuid soovil olla sama hea kui kellegil ja petlikul mõtlemisel, mis sa oled, on vahe. Ma pole kunagi öelnud, et ma olen juba nii hea kui dr King seda kunagi ei öelnud. Ma ei ütle seda endiselt ja olen fantastiline avalik esineja. Ma töötan väga kõvasti, et olla hea avalik esineja ja püüan iga päev olla parem avalik esineja. Kuid ma ei ütleks kunagi, et ma olen sama hea kui dr King. See pole minu otsustada. See on publiku otsustada.

Michelle: [00:11:19] See on tõsi.

Michelle: [00:11:20] On mõeldud publikule. See, kui palju teile meeldib, neid publikus puudutab. Pole paha puudutus pole hea puudutus halb.

Michelle: [00:11:28] Ma sellest, aga kuidas. See on see, mida nad õpivad teie öeldust ja kui võimas see on. Kui inimesed pööravad tähelepanu. Kui tegelete selle kõigega. Mäletan, kui ütlesin oma arstile, et tahan olla avalik esineja, ütlesin, et tahan olla sama hea kui Obama. Ja ta ütles mulle omamoodi, see on see, et keegi on üles otsinud jah, ma tean, et tal oli palju. Ta ütles, et tal on palju kogemusi ja tal on oma sõnavõttudes abi, kuid te püüate olla sama hea kui Obama.

Michelle: [00:11:56] See saab olema väljakutse, kuid see on hea inimene, kelle poole ma arvan.

Gabe: [00:12:00] See ja see on kõik, mida ma tegelikult tahtsin ja mis mind kõige rohkem häiris, on minu jaoks see selline viskeavaldus. Otsisin just näidet kellestki, kelle karjääri ma soovin jäljendada.

Michelle: [00:12:11] Otsisite julgustust. Ma tõesti olin. Ta lihtsalt pani su kinni. Jah. Kas sa said sellest tüübist lahti?

Gabe: [00:12:17] Jah. Hea. Jah ma tegin. Hea. Kuid see võttis ikkagi paar nädalat. Ma mõtlesin, et käisin veel paaril seansil ja tõstsin selle uuesti üles, sest tahtsin sulgemist. Mõtlesin, et võib-olla sai ta valesti aru. Nii et paar nädalat hiljem oli mul veel üks kohtumine ja ma ütlesin, et hei, sa tead, et ma tahan sellest dr Kingi asjast rääkida.

Gabe: [00:12:35] Ja ta kordas, et küsis minult, kas ma rääkisin oma arstiga oma grandioossetest mõtetest. Kui ma oleksin hüpomaania ja hoolimata sellest, mida ma ütlesin, ei saaks ta sellest maha. Ta uskus tõesti, et Gabe Howardi parim abi oli sel ajal veenduda, et ma mõistsin, et soov olla hea avalik esineja ja sama hea kui üks ajaloo parimaid avalikke esinejaid oli näide suursugususest ja Ma lihtsalt ei öelnud, et olen. Ütlesin, et tahan, et see oleks ja olin nõus kogu töö sisse panema. Olen endiselt nõus kogu töö sisse panema, kuid kuule, mul on unistus selgusest. Ma ei saa aru, miks me ei saa õppida inimestest, kes on meist kõrgemal. Teate, et inimesed räägivad sellest, kuidas me ei õpi ajaloost ja ajalugu on määratud ennast kordama.

Gabe: [00:13:27] Ja ma tulen sisse ja istun maha ning ütlen, et õpin ajaloost ja austan inimesi, kes enne mind tulid. Ma õpin enne mind tulnud inimestest ja austan seda väga. Dr King oli vägivallatu. Ma tõesti austan seda. Dr King ei vastandanud oma vaenlasi. Ma austan, et dr King ei kutsunud inimesi nimedesse. Ma austan seda, et dr King rääkis oma isikliku elu ja lõppkokkuvõttes tema turvalisuse jaoks suurel isiklikul ohul, mida ma arvan, et meie põhjus pole ilmselgelt sama ohtlik.

Michelle: [00:14:01] Aga ma mõtlen jah. Teete kõik endast oleneva, et olla parem avalik esineja. Ma mõtlen, et üks kord, kui me rääkisime, ütlesite, et vaatate isegi jutlustajate juttu.

Gabe: [00:14:09] Ma teen. Jah, ma teen ateisti paremale päris head.

Michelle: [00:14:11] Jah, kuna ma olin, vaatasin vist televiisorit nagu televiisor, millel vaevalt ühtegi kanalit.

Michelle: [00:14:17] Jäin jutlustaja jutu jälgimise jänni ja mul oli nagu oh seda kuulutajat minna. Ta on suurepärane.

Michelle: [00:14:23] Ja ma rääkisin sellest teile ja te olete nagu Oh jah, ma ei olnud jutlustaja, sest kogu aeg, kuidas nad seda teevad, kuidas nad käskivad publikut, kuidas nad räägivad sellist lugu nagu mina Ma ei kuula jutlustajaid kunagi tegelikult, sest ma olen juudi inimene. Selle tüübi juttu kuulates. Ma olin nagu vau, kui ta on oma publikut köitnud oma jutust. Ma tahan, et saaksin köita sellist publikut.

Gabe: [00:14:48] Jah.

Michelle: [00:14:48] See pole suuremeelsus. Ei, see olen mina, kes tahan olla nii hea ja püüan mõista, mida see inimene tegi, et saaksin ruumi nii hästi juhtida.

Gabe: [00:14:57] Õige. Õige. Jah. Ja vaadake terapeute, kes nad kõike ei tea. Kui lähete terapeudi juurde ja nad ütlevad teile midagi, mis ei istu õigesti. Esimene asi, mida peaksite absoluutselt tegema, rääkige sellest temaga. Te ei tohiks lihtsalt eeldada, et arusaamatus on siis sitapea. Läksin tagasi ja arutasin seda temaga ning ta kahekordistus. Ja siis sain aru, et vajan uut terapeudi. Aga ma tegin kõik, mis võimalik. Ma panin, et nende kahe kohtumise vahel oli kaks nädalat, nii et lasin tolmul settida. Rahunesin maha ja rääkisin sellest teiste inimestega. Ma rääkisin oma sõpradega. Ma olen nagu hei, et teate, et see tüüp ütles mulle X ja sellepärast ma tõesti tegin seda, sest nad julgustasid mind nagu Vaata, võib-olla saite sellest niimoodi valesti aru. See ei kõla õigesti Gabe. Ja nad ei öelnud, et see kuri oleks. Nad ütlevad seda, sest arusaamatusi juhtub kogu aeg. Nad teevad seda, et arusaamatusi juhtub kogu aeg.

Gabe: [00:15:41] Nii et läksin tagasi ja proovisin temaga asja läbi rääkida, kuid ta oli väga selge, et ma ei saa kunagi avalik esineja.

Michelle: [00:15:50] Umm, ta saab seda imeda.

Gabe: [00:15:51] Jah jah jah. Iga kord, kui ma laval kõnnin, mõtlen talle mõnikord ja see paneb mind naeratama.

Gabe: [00:15:58] Pidage meeles, et need kaks tuhat inimest andsid mulle suure aplausi.

Michelle: [00:16:02] Jah jah jah jah. Peaksite talle selle kohta video saatma.

Gabe: [00:16:05] Jumal soovin, et mul see oleks.

Michelle: [00:16:08] Peatume ja kuulame reklaami.

Gabe: [00:16:10] Tuleme kohe tagasi.

Jutustaja: [00:16:13] Seda jagu sponsoreerib betterhelp.com turvaline mugav ja taskukohane veebinõustamine. Kõik nõustajad on litsentseeritud akrediteeritud spetsialistid. Kõik, mida jagate, on konfidentsiaalne. Planeerige oma terapeudiga turvalised video- või telefoniseansid ning vestlus ja tekstisõnumid alati, kui seda vajate. Kuu online-ravi maksab sageli vähem kui üks traditsiooniline näost näkku seanss. Minge aadressile betterhelp.com/ ja kogege seitse päeva tasuta teraapiat, et näha, kas veebinõustamine sobib teile. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:16:44] Ja me oleme tagasi.

Gabe: [00:16:45] Michelle, mis on veel imelikke asju, mida arstid on sulle öelnud. Mis on arstide meditsiiniasutuse vaimse tervise inimesed, üldarstid ainult keegi teine, mitte teie ema. Jätame teie ema sellest episoodist välja.

Michelle: [00:16:56] Esimene psühhiaater, kelle juurde ma esimesel nädalal 18-aastaselt sattusin, andis ta mulle mõne ravimi retsepti. Ja kui ma järgmisel nädalal ilmusin, rääkis ta, et annaks mulle rohkem ravimiproove. Ma ütlesin, et ei, te kirjutate mulle eelmisel nädalal retsepti ja ta läheb oh, ma andsin teile eelmisel nädalal stsenaariumi. Millest ma teile selle andsin.

Gabe: [00:17:18] Ta isegi ei teadnud?

Michelle: [00:17:18] Ta teadis isegi, et peab mulle retsepti tegema ja ta ei teadnud ravimeid. Ta andis selle mulle. Mis ravimeid ta mulle isegi kirjutas.

Gabe: [00:17:26] Nii et sa käisid arsti juures, nad ei teadnud, milliseid ravimeid sa kasutasid.

Michelle: [00:17:29] Või et ta oleks mulle isegi retsepti kirjutanud.

Gabe: [00:17:31] Ma mõtlen, et see on suurepärane arstiabi.

Michelle: [00:17:33] Jah. Just seal.

Gabe: [00:17:33] Kuidas see sind tundma pani.

Michelle: [00:17:36] Tekitas minus tunde, et ta ei hooli minust. Ta ei teinud midagi minu huvides. Ja pärast kogu minu politseinike jutu kokkuvarisemist, mida olete kuulnud, ja eelmises osas ta vallandati.

Gabe: [00:17:48] Oh vau.

Michelle: [00:17:49] Jah.

Gabe: [00:17:49] Me kõik teame, et head hooldust pole. Ma ei arva, et keegi kuulaks nagu Oh, kui teie arst ei tea, milliseid ravimeid te kasutate, saate head hooldust. Me kõik teame, et see tähendab hea hoolduse saamata jätmist ja pole tähtis, kas see on psühhiaatriline või mõni muu terviseruum. Kui teie arst ei tea, mida nad teile määravad, on see üsna kurb. Aga sa oled 18-aastane.

Michelle: [00:18:07] Esimesed ravimid, kus ma kunagi käinud olen.

Gabe: [00:18:09] Esimesed ravimid, kus te kunagi käinud olete, arst on väga kavaler.

Michelle: [00:18:11] Jah.

Gabe: [00:18:12] Sarnaselt tegi see teid arstiabi saamisse tagasi.

Michelle: [00:18:16] Jah, sest ka mulle ei öeldud kunagi, et ravimid võivad teid rohkem häirida. Nii et ma võtaksin selle ja siis lõpetaksin selle võtmise ja siis võtsin selle ja siis lõpetasin selle võtmise. Ja see lihtsalt ei läinud kunagi hästi, sest arvasin, et võtan ravimeid. Tunnen end õnnelikuna, et mul on parem.

Michelle: [00:18:32] Ei töötanud, kuna mul diagnoositi bipolaarne seisund, mis on nüüd vale. Nii et ma olin kõigepealt valedel ravimitel. Nii et kui ta küsis minult, kuidas mul läheb, oli mul armetu, kuid ma ei jooksnud enam ringi nagu maniakk. Ma olin nagu vist hea, ma olen hea vist. Kuid nagu psühhiaatrina olemine, oleks ta pidanud märkama, et ma ütlen jah, ma olen vist õnnelik. Ma olen nagu hea.

Michelle: [00:18:53] Kas te ei arva, et psühhiaater oleks märganud, et see pole näide õnnelikust käitumisest?

Gabe: [00:18:59] Tead, et ma ei olnud seal, aga.

Michelle: [00:19:02] Aga kui ma oleksin nagu tundnud end praegu nii suurepäraselt, siis ma armastaksin neid ravimeid! erinevalt minust, ma arvan, et tunnen end hästi.

Michelle: [00:19:11] Jah, ma tunnen end hästi. Jah. Ma mõtlen jah jah jah ma tean OK.

Gabe: [00:19:16] Jah, sa tundusid väga korter.

Michelle: [00:19:18] Ja öelge, et just seda peaks arst teie juures märkama, kui te nende asjadega tegelete, ja ilmselgelt ei teinud ta oma tööd õigesti.

Michelle: [00:19:28] Gabe rääkige mulle veel üks naeruväärne asi: arst, praktik, terapeut, psühhiaater, ükskõik, mida nad teile ütlesid.

Gabe: [00:19:37] Kahjuks teate, et mul on üks, mis hõlmas pseudo kohtuasja ja ma pean olema väga ettevaatlik, et mitte anda palju üksikasju, vaid alumist rida, mida ma tahan arutada, kui ma nägin terapeut ja terapeut hakkasid tegema imelikke asju nagu mõned asjad, mis pole korras ja ma ütlesin ümbritsevatele inimestele, ütlesin paarile sõbrale, et see juhtub ja nad ei uskunud mind. Ja ma ütlesin, et see juhtub ja ta teeb neid asju ja need on nagu Ei, me ei usu sind. Ja ma muudkui nõudsin, et see juhtub ja keegi ei usuks mind. Lõpuks pärast mitu nädalat pärast selle lõpetamist lahkusin sellest terapeudist. Ma ütlesin, et ma ei ole enam tema juurde minemas ja vahetasin üle, läksin üle teise terapeudi juurde ja pidin programmi uuesti alustama ja see oli selline segadus ja siis möödub aasta. Ja inimesed olid minu peale vihased, et lõpetasin. Nad ütlesid mulle, et käitusin vastutustundetult, et terapeudid ei käitu nii, et selline käitumine oleks ebaseaduslik ja seda ei juhtuks kunagi. Ja see kõik oli minu peas ja see oli vaid osa minu paranoilistest pettekujutelmadest ja ma olin nii meeleheitlikult abi otsinud ning loobusin nüüd sellest suurepärasest terapeudist ja mina, nad nad tõesti häbistasid mind.

Gabe: [00:20:44] See oli intensiivne. Kiirelt edasi umbes poolteist aastat, saate anda või võtta. Ja ma istun tööl ja ta helistab mu ülemusele. lihtsalt võttis telefoni ja ta helistas mu ülemusele. Nii et ta ütleb, et tal on klient ja ta ei anna kliendi nime, kuid see klient teatas, et ma lõin teda, et ma küsisin teda välja ja see on kohatu, kuna ta on nii haavatavas kohas. Ma tahan paari asja kohta üsna kiiresti selgeks teha. Üks tol ajal, kui ma olin üksik, oli see naine juba täisealine. Ta oli 20ndate lõpus ja kolm, seda ei juhtunud kunagi. Ma ei palunud seda naist kunagi välja. Ma ei teinud. Ma pole kunagi teda palunud, ma pole temaga kunagi flirtinud, ma pole teda kunagi löönud. Pole võimalik.

Michelle: [00:21:38] Ei ei ei silmagi ei massaaži.

Gabe: [00:21:39] no no wink no no massages no nothing. Ta oli vabatahtlik organisatsioonis, kus ma töötasin. Põhjus, miks ma ütlen, et olime mõlemad täiskasvanud ja olime mõlemad vallalised, on see, et isegi kui ma oleksin teda palunud, pole siin mingit kuritegu. Te ei kutsu kedagi ülemuseks, et teatada neist hüpereksuaalsuse tõttu, kuna nad palusid üksikut naist välja.

Gabe: [00:22:00] Kuid see, et seda kunagi ei juhtunud, oli lihtsalt veelgi hullem.

Gabe: [00:22:05] Ja ta ütles, et ma tahan, et te teaksite, et ma tean Gabe pikka aega ebasobivat seksuaalset käitumist, mis mul ausalt öeldes on juba pikka aega ebasobivat seksuaalset käitumist.

Michelle: [00:22:17] Terapeut ütles seda teie ülemusele.

Gabe: [00:22:19] Jah.

Michelle: [00:22:19] Eks see ole lepingu rikkumine.

Gabe: [00:22:21] Ma nägin seda nii. Nii et Nii et mu ülemus muidugi tuli minu juurde ja ütles, et ma saan sellest aruandeid. Kas teate sellest midagi. Ja ma ütlesin, et ütlesin, et pole kedagi küsinud, kes meie töökohaga tegeleb. Nagu päris, olen ka mina oma endise tüdruksõbraga umbes pool. See oli imelik aeg, kui ma ütlesin, nii et mul pole aimugi. Ja ta ütles, et olgu, hakkan olukorda jälgima. Mõni päev hiljem tuli kiri inimeselt, kes loetles kõik korrad, et ma panin ta end ebamugavalt tundma ja mul lubati seda kirja näha ja see oli selline hokum. See oli nagu teate, et ta tekitas minus ebamugavust, sest ta saatis mulle kodus sõnumeid. Kui ma ütlesin talle, et mul pole sõitu, pakkus ta mulle sõitu. Asjad, mis juhtusid. Ja siis ta selgitas, et ta on lihtsalt väga haavatavas kohas ja et ta ei soovi seda tähelepanu meestele. Kuula. See on täiesti tema teema ja iga hea terapeut oleks öelnud, et vaata, kui mees sind palub, siis pead talle ütlema ei.

Gabe: [00:23:33] Kui mees ei austa teie piire, peate sellest talle teada andma või oleks ta võinud öelda, et vaadake, et olete organisatsiooni vabatahtlik. Ta on vabatahtlike koordinaator. Tema ülesanne on teiega järge pidada. Nii et loete olukorda valesti. Mõni neist oleks olnud sobivam kui ta, kui ta toru võtab ja üritab mind töölt vallandada.

Michelle: [00:23:49] Ma ei saa.

Gabe: [00:23:51] Ta lõpetas kõne minu ülemusele koos teiega, et peate oma töökoha uuesti läbi mõtlema.

Michelle: [00:23:57] Oh, oleksin saanud.

Michelle: [00:24:00] Oh jumal, ma ei kujuta isegi ette, mida ma oleksin teinud.

Gabe: [00:24:02] Võtsin kohe advokaadi. Head päeva.

Michelle: [00:24:04] Sa oled tark Gabe, sest mul oleks. Ma ei saa seda valjusti öelda.

Gabe: [00:24:07] Palkasin advokaadi ja esitasin kaebuse nii tema ülemusele kui ka eetikakomiteele. Kas see tõendaks sotsiaaltöötajaid. Esitasin kohe kaebused. Eetikakomisjon tuli seetõttu, et sotsiaaltöötaja. Eetikakomitee tuli tagasi ja ütles, et ta ei rikkunud ühtegi seadust, sest tal oli kohustus hoiatada. Olen heategevusorganisatsiooni vabatahtlik juht.

Gabe: [00:24:31] Ja tal oli kohustus hoiatada.

Michelle: [00:24:34] Ta ütles, et ta su bossile su isiklikke andmeid.

Gabe: [00:24:37] Jah. Jah, eetikakomisjon ütles, et see on OK ja nad lõpetasid juhtumi.

Gabe: [00:24:41] Ma sain tagasi juristi. Sain avalduse, et seda ei juhtu enam kunagi ja me ei räägi sellest enam kunagi, mistõttu on mul väga selge, et ma ei tohi nimesid kasutada muutis sugusid ja muud sellist. Nii et ma tahan lihtsalt väga-väga-väga-väga selge olla, et põhjus, et see on nii uskumatult kahjulik, on loomulikult see, et ma keeldun kahe aasta pärast kahe aasta jooksul terapeudi vastuvõtust ja läksin lõpuks terapeudi juurde seda täpset asja arutama ja see terapeut, kes on ka täna minu terapeut, oli uskumatult reageeriv, ütles, et mitte mingil juhul pole see mõistlik.

Gabe: [00:25:17] Kõik inimesed, kes ütlesid mulle, et ma olen hull, kui ma neile teatasin, et hei, ma arvan, et see inimene on nende rokkarist väljas. Tead, et armuandmine. Ma vabandasin minu ees tohutult ja ütlesin, et nad oleksid pidanud mind kuulama. Nad oleksid pidanud rohkem uurima. Ja ma räägin loo nüüd kahel väga olulisel põhjusel. Lugupidamisega, kui arvate, et teie meditsiinipakkuja on välja lülitatud, öelge kellelegi abi ja paluge neil teie nimel uurida.Ja teine ​​põhjus, miks ma seda lugu räägin, on see, et kui ütlete praegu oma lähedastele seda või oma sõpradele või oma tugisüsteemile ja nad ei usu, et mängite neile seda taskuhäälingut, ei ütle ma, et teil oleks õigus. Kindlasti on võimalik, et olete eksinud, kuid kui teie tugisüsteem isegi ei uuri, pole teil isegi vestlust, ei räägi ta juhendajaga ega jõua selle põhjuseni, miks te end sellisena tunnete. Teete endale teraapias suure karuteene, sest kui te lähete teraapiasse tundega, et teid väärkoheldakse, ei saa te head ravi. Niisiis ütlesin ümbritsevatele inimestele, sest tahtsin, et nad minu nimel uuriksid, kuna oleksin võinud eksida.

Gabe: [00:26:22] Tunnistan esimesena, et olen eksinud terapeutide arstide jms osas, kuna mul on pettekujutelmad, mul on paranoia, madal enesehinnang, mul on bipolaarne häire. Seega ei oleks minu jaoks ebareaalne ega ebamõistlik olukorda valesti lugeda, kuid keegi ei olnud minu diagnoosi tõttu isegi nõus seda uurima ja see pani mind tundma end üksi ja tõesti haavatavana.

Gabe: [00:26:49] Nii et palun võtke inimesi tõsiselt, sest isegi kui me eksime, ei muuda see, et me tunneme end niimoodi. Sel konkreetsel juhul olin ma õige, kuid on ka teisi juhtumeid, kus olen eksinud. Hea on see, et alati, kui ma kaeban, uurivad inimesed mind ja hoiavad mind avatud meelt ning aitavad mind ja tunnen, et see on viinud minuni parema hoolduse ja suurema usalduse oma teenusepakkujate vastu.

Michelle: [00:27:12] See terapeut või psühhiaater või mis iganes vaja vallandada, vallandati ja vallandati.

Gabe: [00:27:20] Mul pole kohe aimugi, miks nad mind nii tohutult ei armasta, aga nad tegid asju, mida mulle teraapias öeldi, uskumatud.

Gabe: [00:27:29] Ma mõtlesin lihtsalt, et ma teadsin, et midagi on valesti nende käitumise viisi järgi. Me oleksime rühmades ja kuna sellel konkreetsel teraapiatüübil oli grupikomponent ja pilkamine oli intensiivne, tundsin end kiusatuna ja väärkoheldud. Ja kui ma sellest inimestele teatasin, on nad nagu Ei ei ei, see on seda tüüpi ravi. Ja ma satuksin internetti ja lugesin selle kohta ja ma olin nagu siin kusagil, kus pole öeldud, et peaksite inimesi hüüdma. Ma lihtsalt olin kohutav.

Gabe: [00:27:58] Ja see oli intensiivne, aga kuulge, ma ei taha teid eemale peletada arstiabi saamisest. Kui kuulate seda taskuhäälingusaadet ja kuulete, et te ei otsiks vaimuhaiguste ravi, ei kuula te seda, mida me räägime. Me ütleme teile lihtsalt, et oleme seal käinud. Meil on meiega juhtunud kohutavaid asju, kuid jäime kursile. Leidsime paremad pakkujad ja saime abi ning me saime terveks mitte ühelgi hetkel, kui otsustasime Michellega, et hei, saame bipolaarse ja skisofreeniaga ise hakkama.

Michelle: [00:28:25] See on tõsi. Ei saa sellega ise hakkama.

Gabe: [00:28:28] Ei leia head arstiabi, mis asendaks halba arstiabi, kuid ärge otsustage meditsiinilise abi puudumist.

Michelle: [00:28:35] Jah, ärge pakkuge arstiabi.

Michelle: [00:28:37] Ärge kogege üht halba kogemust ja öelge, et te ei tee seda enam kunagi. Seda ma tegingi ja see ei õnnestunud, kui kogu minu tehing läks kurikuulsa politseinike looga. Ma ütlesin, et ma ei kavatse enam kunagi nendelt inimestelt abi saada ja siis sattusin tagasi haiglasse. Nii et see ei töötanud ja kui ma haiglast välja sain, pidin minema tagasi tervisekeskuse terapeudi juurde ja rääkima nendega ning ma selgitasin sealsele terapeudile, kuidas see oli nende süü, sest nad panid mulle meditsiini, et ma ei teinud seda ei meeldi üldse. Ja siis nad ütlesid ei, see pole meie.

Michelle: [00:29:09] See on psühhiaater, see on tervisekeskus. See pole terapeutikeskus.

Michelle: [00:29:14] Nii et kool ütles, et see pole nende teraapias süüdi. See oli meditsiinipsühhiaater, kellel polnud raviga midagi pistmist, kuigi terapeut soovitas mul minna psühhiaatri juurde. Nad ei võtnud süüd.

Gabe: [00:29:30] Sa tahad öelda, et pidid ise enda eest seisma.

Michelle: [00:29:33] Pidin enda eest seisma nagu naine, nagu see poleks meie.

Gabe: [00:29:36] Ja sellepärast, et sa pooldasid ennast.

Gabe: [00:29:40] Teil on nüüd podcastide õigus ja rõivaste rida.

Michelle: [00:29:44] Õige.

Gabe: [00:29:45] Ja sa oled Gabega sõbrad. See on õige. Kaks kolmest pole paha.

Michelle: [00:29:49] Jah.

Gabe: [00:29:49] Tänan kõiki selle nädala häälestamise eest. Peame, et teeksite meile paar asja, nii et haarake pliiats ja paber. Minge iTunes'i, jätke meile viie tärni arvustus ja kirjutage midagi, mis neile rohkem meeldib, et seda Facebookis jagada. Sotsiaalmeedia saadab selle sõbrale e-kirjaga. Meile meeldib see. Kolm külastavad veebisaiti .com/BSP ja igaühe all on kommentaarid. Jätke meile meeldiv kommentaar ja need vestlused alustavad. Ja lõpuks, palun, kuid mitte vähem oluline, palun head nädalat.

Gabe: [00:30:15] Hindame teid kõiki kuulamast ja näeme järgmisel nädalal.

Michelle: [00:30:19] Atraktiivsus!

Jutustaja: [00:30:20] Olete kuulanud bipolaarset skisofreenilist taskuhäälingut. Kui teile see episood meeldib, ärge hoidke seda enda käes, minge iTunes'i või oma eelistatud taskuhäälingurakendusse, et tellida määr ja ülevaade Gabega töötamiseks minge saidile GabeHoward.com. Michelle'iga töötamiseks minge skisofreenilisse. NYC. Tasuta vaimse tervise ressursside ja veebipõhiste tugigruppide jaoks. Minge aadressile .com Show ametlikule veebisaidile d.com/bsp. Võite meile saata [e-posti aadressiga kaitstud], aitäh kuulamise ja laialdase jagamise eest.

Tutvuge oma bipolaarsete ja skisofreeniliste peremeestega

GABE HOWARDil diagnoositi ametlikult bipolaarsed ja ärevushäired pärast pühendumist psühhiaatriahaiglasse 2003. aastal. Praegu on paranemise ajal Gabe silmapaistev vaimse tervise aktivist ja auhinnatud Psych Central Show podcasti saatejuht. Ta on ka auhinnatud kirjanik ja esineja, kes reisib üleriigiliselt, et jagada oma bipolaarse elu humoorikat, kuid samas harivat lugu. Gabega töötamiseks külastage aadressi gabavedard.com.

MICHELLE HAMMERil diagnoositi skisofreenia ametlikult 22-aastaselt, kuid diagnoositi valesti bipolaarne häire 18-aastaselt. Michelle on auhinnatud vaimse tervise eestkõneleja, keda on kajastatud ajakirjanduses üle kogu maailma. 2015. aasta mais asutas Michelle ettevõtte Schizophrenic.NYC, vaimse tervise rõivaste sarja, mille eesmärk on vähendada häbimärgistamist, alustades vestlusi vaimse tervise teemal. Ta usub kindlalt, et enesekindlus võib sind viia kõikjale. Michelle'iga töötamiseks külastage skisofreenikut. NYC.

!-- GDPR -->