Podcast: bipolaarne ja skisofreeniline inimene käivitatakse filmi abil

Mõistame kõik, et filmid on väljamõeldised, kuid see ei tähenda, et me ei peaks midagi tõsiselt võtma. Kui filmis tehakse näiteks üksikisiku kujutamine, mis on täis rassilisi stereotüüpe, oleme õigustatud väitega, et see pole korras.

See ei erine vaimuhaiguste kujutamisest. Selles osas arutavad Gabe ja Michelle filmis just sellist kujutamist, mida Michelle pidas väga solvavaks. Kuulake, kas olete nõus.

TELLI JA LÄBIVAATAMINE

"See on lihtsalt üks viis meie tunnete eiramiseks."
- Gabe Howard

Tähtsündmused filmi skisofreenia episoodist

[1:00] Michelle'i käivitas 8-aastane film nimega “Toakaaslane”.

[5:00] Arutada, miks sellel filmil pole mõtet.

[6:30] Kuidas Gabe ja Michelle ravimitest rääkimisega hakkama saavad.

[10:00] Miks see film Michelle'i nii solvununa tundis?

[12:00] Miks see film vaimse tervise süsteemile kahjulik on?

[16:30] Filmid, mis näitavad heas mõttes vaimset haigust.

[19:00] Kuidas inimesed tõlgendavad vaimuhaigete tegelastega filme.

Transkriptsioon episoodist „Skisofreenia filmides”

Toimetaja märkus:Pange tähele, et see ärakiri on loodud arvutiga ja võib seetõttu sisaldada ebatäpsusi ja grammatikavigu. Aitäh.

Jutustaja: [00:00:09] Kõigist asjaosalistest täielikult põgenevatel põhjustel kuulate A bipolaari, skisofreenikut ja Podcasti. Siin on teie saatejuhid Gabe Howard ja Michelle Hammer

Gabe: [00:00:18] Tere kõiki ja tere tulemast skisofreeniku bipolaarsesse ja taskuhäälingusse. Minu nimi on Gabe ja ma olen bipolaarne.

Michelle: [00:00:24] Tere, Michelle, ma olen skisofreeniline ja parem.

Gabe: [00:00:27] Parem tegelikult.

Michelle: [00:00:29] Parem.

Gabe: [00:00:29] Vahetult enne salvestamise alustamist. Ütlesite mulle, et olete kuum, sest ma olen…

Michelle: [00:00:34] Mitte kuum.

Gabe: [00:00:35] Ei, sa ei nimetanud mind paksuks perseks.

Michelle: [00:00:36] Ei, ma ei teinud seda. Miks sa seda ütled? Ma pole sind kunagi paksuks perseks kutsunud.

Gabe: [00:00:39] Teie täpsed sõnad olid: Sa olid paks perse, kes peab jõusaali minema.

Michelle: [00:00:42] Ei.

Gabe: [00:00:43] See on haavav.

Michelle: [00:00:44] See on nii kuri. Ma ei ütleks seda kunagi.

Gabe: [00:00:46] Kui räägime õelatest asjadest, mida inimesed kunagi ei ütleks, öeldakse sageli, et Michelle käivitas teid 8-aastane film.

Michelle: [00:00:53] Oh jumal. Ma ei suuda uskuda, aga see oli mingi Gabe. Mulle meeldib väga seda vihata.

Gabe: [00:00:57] Ma mõtlen, et see on meie tee.

Michelle: [00:00:58] See on tõesti. See oli sujuv. See oli tõeline libe. Hea küll, mu sõber. Okei. Ma vaatan filmi. Mu sõbrad ütlevad: "Oh, me peame seda filmi vaatama, Toakaaslane. Toakaaslane on nii hea film. See on nagu mingi friik, see on imelik. Me peaksime nii vaatama filmi Toanaaber. " Nii et ma vaatan filmi Toanaaber. Okei.

Gabe: [00:01:19] Mitu korda ütlete toanaaber.

Michelle: [00:01:21] Ma lihtsalt lähen toanaabrit mitte toakaaslase kaudu.

Gabe: [00:01:24] Tead, kuulge, publik saab aru, et vaatasite filmi ja selle nimi oli Toanaaber. Võite jätkata okei.

Michelle: [00:01:31] Siin on väike treileri kirjeldus - kui ülikooli esmakursuslane Sarah saabub esimest korda ülikoolilinnakusse, sõbruneb ta oma toakaaslase Rebeccaga, teadmata, et tütarlaps on temast ohtlikult kinnisideeks saanud. Nii et Rebeccal näib olevat mõningaid probleeme. Ta on väga kinnisideeks oma toakaaslasest Sarahist. Ta peletab eemale Saara sõbrad, kes nende suhete vahele satuvad. Ta jõuab isegi oma endise poiss-sõbra tapmiseni. Ühel hetkel kohtuksite tema vanematega ja kuuleksite siis, kui ema või isa ütles neist Rebecca. Kas olete oma ravimit võtnud? Ja siis järsku olin nagu huvitav. Millest see film tegelikult räägib? Nii lähevad toakaaslane Sarah, keda jälitatakse, läbi tema sahtlite ja leiavad pudeli tablette. Ei, ma ei näinud, mida pillikarbil oli kirjas, kuid siis lähevad nad arvutisse. Ja teate, kuidas filmides moodustavad nad tavaliselt erinevad pillide nimed, nagu meie saate jaoks? Kuid nad ei teinud seda selles filmis. Nad lähevad nagu Google'i otsing või mis iganes ja otsivad pillide nime. Ja arvake ära, mis see oli? Midagi, mida ma võtan.

Gabe: [00:02:46] Oh jumal. Nii et oodake, kas olete Rebecca?

Michelle: [00:02:50] Ei, aga ma pole kunagi rohkem solvunud, sest nad kasutasid minu võetud antipsühhootikume. Nad otsivad selle üles ja lähevad Oh jumal, öeldakse, et seda tabletti kasutatakse bipolaarse või skisofreenia raviks.Oh ei. Ja äkitselt olin nagu, et mu jumal. See peab olema üks kõige solvavamaid asju, mida olen kunagi vaadanud.

Gabe: [00:03:12] Oota oota oota ootel. Just bipolaarse ja skisofreenia raviks olid nad nüüd solvunud.

Michelle: [00:03:17] Nüüd olete solvunud.

Gabe: [00:03:18] Jah. Mis see just sinu kohta oli, ma olin nagu oh, sa reageerid üle. Aga kuna nad tegelikult ütlesid, et bipolaarne ja see on see, siis see seda ei talu. See on jama.

Michelle: [00:03:27] Ma tean ja selles oli ka Leighton Meester ja ta meeldis mulle.

Gabe: [00:03:31] Ma ei suuda uskuda, et see film on meie raevuta olnud juba kaheksa aastat.

Michelle: [00:03:34] Ma ei taha vaadata kaheksa aastat tagasi tehtud filmi tüdrukust, kellel on bipolaarne või skisofreenia, mis ei võta oma antipsühhootikumi, sest võib-olla saame ka toanaabri toakaaslaseks teha. Ma lõpetan oma antipsühhootikumi võtmise ja siis saavad inimesed vaadata sahtlist ja leida selle tableti ning näha, et ma pole seda võtnud ja guugeldanud.

Gabe: [00:03:57] Ja just nii ja lihtsalt elu tuleb pähe. Uurime seda hetkeks. Pean silmas igaks juhuks, kui podcast ei õnnestu, sest ma kahtlustan, et teie oleksite mõrvar ja et mina oleksin ohver, kuid sellel poleks midagi teie skisofreeniaga seotud. See oleks rohkem seotud sellega, kui meid lukustatakse tundide kaupa tuppa koos salvestusseadmete ja sellega, mida võib nimetada taskuhäälinguks.

Michelle: [00:04:24] Podcast.

Gabe: [00:04:25] Õige. Jah, aga sa pead seda ütlema nagu selle häälega, mida kasutad toakaaslase kirjeldamiseks.

Michelle: [00:04:28] Podcast. Oh, ma pean lisama, et vaatasin seda filmi öösel, nii et enne magamaminekut võtsin kindlasti selle tableti. Nii et ma ei tapnud sel õhtul oma toakaaslast.

Michelle: [00:04:40] Kõigepealt käsitleme paari asja otse nahkhiirest välja. Ilmselgelt pole te kogu oma elu seda konkreetset ravimit kasutanud.

Michelle: [00:04:47] Ei.

Gabe: [00:04:48] Nii et enne selle tableti võtmist tahtsite kedagi mõrvata.

Michelle: [00:04:52] Ei.

Gabe: [00:04:53] Olgu. Ja kas te ausalt usute, et kui te homme selle tableti võtmise lõpetaksite, hakkaksite inimesi tapma.

Michelle: [00:04:59] Absoluutselt mitte.

Gabe: [00:05:00] Ja et see punkt veelgi maasse ajada. On palju inimesi, kes saavad kinnisideeks oma sõprade toakaaslastest abikaasade poiss-sõbrannade sõbrannadega, kellel pole vaimuhaigusi ega skisofreeniat. Nad lihtsalt närivad.

Michelle: [00:05:18] Jah.

Gabe: [00:05:19] Jah. Ma mõtlen, et ma kuulan, et mul on tegelikult bipolaarne häire, kuid teate, et olin kunagi teismeline ja tean, et on raske lahutada, et tunnete bipolaarset Gabet tegelikust Gabest, kuid usun, et teate põhjust, miks veetsin oma balliöö nutuga sest see daam viskas mu maha ja ma olin kurb ning ma vihkasin tema uut jock-poiss-sõpra ja ilmselt mitte sellepärast, et olin bipolaarne. Ma arvan, et see on täpselt nagu tavaline asi, mis juhtub.

Michelle: [00:05:44] Arusaadav.

Michelle: [00:05:44] Ma ütleksin, et see on arusaadav. Saan aru. Jah. Jah.

Gabe: [00:05:48] Nii et see, et mul oli bipolaarne häire ja mind ei ravitud veel, ei pannud mind kedagi tapma. Ma mõtlen lihtsalt. Õige. Ja ma pole kunagi olnud vägivaldne ja mul pole kunagi olnud tungi inimesi tappa, kuigi võtan psühhiaatrilisi ravimeid. Ja see muidugi solvab meid, sest nüüd vaatavad inimesed meid nagu oh oi, kui Gabe ja Michelle lõpetaksid meedikute võtmise.

Michelle: [00:06:10] Tapjad.

Gabe: [00:06:12] Jah.

Gabe: [00:06:15] Michelle on mul nii kahju, et pidid kodus töötades Netflixi vaatama. Mul on nii kahju, et pidid selle filmiga selle kogemuse osalema, kuid kas see ei ime. Ma mõtlen, et see ei meedia.

Michelle: [00:06:25] Ma lihtsalt ei suutnud uskuda. Nad kasutasid meie tõelist raviminime õigesti.

Gabe: [00:06:30] Kas mäletate episoodi, kus me rääkisime ravimite kõrvaltoimetest.

Michelle: [00:06:34] Jah.

Gabe: [00:06:34] Ja mida ma nimetasin ravimiks, mis aitas parandada.

Michelle: [00:06:39] Dicks-A-Poppin.

Gabe: [00:06:40] Õige. Meil oli Dicks-A-Poppin, kus oli vist tead, et E.D. meditsiin, sest see ravis meditsiinilise diagnoosi.

Michelle: [00:06:48] Dicks-A-Floppin.

Gabe: [00:06:49] Jah. Meil ei olnud selles midagi parata. Kas see teid siiski ei häiri. Vaata, me kõik teame, et see häirib meid. Me ei pea olema kavalad, kuid püüame selle etendusega vastutada. Me pole nii palju Hollywood kui üritanud end petta väitega, et meil on miljoneid ja miljoneid fänne. Me ei tee seda.

Michelle: [00:07:07] Ma pole seda kunagi petnud. Võib-olla oled see just sina.

Gabe: [00:07:11] Kuulge, ma usun, et on miljoneid inimesi, keda me lihtsalt ei suuda jälgida, sest üks inimene laadib selle alla ja mängib siis otse meie auditooriumi ees varase auditooriumi ees. Ma tean, et seda juhtub.

Michelle: [00:07:21] Ilmselgelt on teil meditsiiniline abi.

Michelle: [00:07:24] Oled meedikutel ja oled kellegi varrel ning sa oled neile kinnisideeks ja sa tapad nende endise poisi.

Gabe: [00:07:32] See pole ainus film, mida olete elus näinud, mis on seotud.

Michelle: [00:07:39] Olen elus palju filme näinud paljudes Disney filmides.

Gabe: [00:07:43] Ahjaa, Disney filmid, milles olen üsna kindel, on seotud vaimuhaigustega.

Michelle: [00:07:48] Noh, ma mõtlen, et lendasin võluvaipa.

Gabe: [00:07:50] Võluvaipade sõit.

Gabe: [00:07:53] Michelle pole see esimene vaimse haiguse popkultuuripilt, mida me kunagi näinud oleme. Tundub, et see häiris teid nii palju, sest see tabas kodu nii lähedal. Olete naine, teil on toanaaber ja te kasutate täpselt sama ravimit. Nii et kui hakkate tegutsema viisil, mis inimestele ei meeldi, võivad nad hõlpsalt öelda, et see on pigem ravimite tõttu, mitte pöörduda teiega, ükskõik, mis see on veel üks viis meie tunnete tagasilükkamiseks, just nii ma seda näen.

Michelle: [00:08:27] Olen teiega täiesti nõus, sest nad lihtsalt ütlesid, et oh, et tal on oma ravimid väljas. Sellepärast on ta hull. Nagu miks ta ei käi terapeudi juures?

Gabe: [00:08:36] Miks sa minult seda küsid ja kirjutad neetud asja.

Michelle: [00:08:38] Ma ei tea, kes selle filmi kirjutas? Ma otsin selle üles. Saadan neile meili.

Gabe: [00:08:44] Tõesti.

Michelle: [00:08:45] Kes selle filmi kirjutas.

Michelle: [00:08:46] See kirjanik Sunny Molly kirjutan teile Sunny Molly e-kirja.

Gabe: [00:08:53] Peaksite ilmselt õppima tema nime hääldama.

Michelle: [00:08:55] Ükskõik, mis su nimi ka pole. Päikseline Molly. Noh, ma pole sinust mujal kuulnud, aga sa võisid muid asju teha. Sa kirjutasid väga solvava filmi.

Gabe: [00:09:06] Nüüd on see solvav või tundetu.

Michelle: [00:09:11] Ei, see on solvav. Mind lihtsalt nii solvati.

Michelle: [00:09:15] Mind tõesti solvati, sest ma vaatan filmi kellegagi koos ja näen, et ma lähen. Oh, see on minu ravim. Oh, see inimene, kellega ma olen, mõtleb, et kas see juhtub ka teiega, kui te oma ravimi võtmise lõpetate. Minult küsiti seda sel hetkel tõsiselt.

Gabe: [00:09:32] Kas sa solvusid, et tapja oli naine.

Michelle: [00:09:37] Ei.

Gabe: [00:09:37] Kuid sa oled ka naine.

Michelle: [00:09:38] Miks see mind huvitaks.

Michelle: [00:09:39] Maailmas on palju naisi. Neid ravimeid ei ole nii palju inimesi. Ja tundsin end eraldi olevat.

Gabe: [00:09:48] Asi pole selles, et tapja oleks olnud naine või noor naine või isegi noor valge naine. See on see, et ta oli skisofreenik. Kui võtate ravimit, võtate antipsühhootikumi ja see tõmbas end sisse. Kui te ravimit ei võta, muutute vägivaldseks.

Michelle: [00:10:04] Jah.

Gabe: [00:10:04] Ja see kõik oli inimeste jaoks seotud nende kallutatud arusaamatuse ja teadmatuse tõttu. Et siis üle vaadata ja proovida tõmmata paralleel, kus enne filmi vaatamist ei olnud olemas. Õige. Nagu oma sõbrarühmas, sest vaatasite filmi, kuhu teid nüüd halvasti vaadati.

Michelle: [00:10:23] Jah, minult küsiti oh, kui sa nii hästi ei võta, juhtuvad sellised asjad.

Gabe: [00:10:28] Oleme kohe tagasi, kui oleme oma sponsorilt teada saanud.

Jutustaja: [00:10:31] Seda osa toetab BetterHelp.com. Turvaline, mugav ja taskukohane veebinõustamine. Meie nõustajad on litsentseeritud, akrediteeritud spetsialistid. Kõik, mida jagate, on konfidentsiaalne. Planeerige turvalised video- või telefoniseansid, pluss vestlus ja sõnum oma terapeudiga alati, kui seda vajate. Kuu veebiteraapiat maksab sageli vähem kui üks traditsiooniline näost näkku seanss. Minge aadressile BetterHelp.com/ ja kogege seitse päeva tasuta teraapiat, et näha, kas veebinõustamine on teie jaoks õige. BetterHelp.com/.

Michelle: [00:11:02] Hei kõik, me tahtsime teile rääkida USA erakorraliste hambaarstide kohta - nad armastavad etendust ja tahtsid, et me neile karjuksime. USA erakorralised hambaarstid on ööpäevaringne hambaravi suunamise teenus, mis on spetsialiseerunud erakorraliste hambaarstide leidmisele, kes võtavad vastu kindlustuseta patsiente ja pakuvad madala intressiga makseplaane. Oleme avatud 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas, isegi pühade ajal. Meie töötajad on asjatundlikud ja sõbralikud ning leiavad teie piirkonnast kohalikke kiirabi hambaarste igaks hambaravi korral, mis teil võib tekkida. Külastage neid veebis ja nüüd saate juurde tagasi.

Gabe: [00:11:44] Ma arvan, et on veel üks külg, millest peame ka rääkima, näiteks oletame, et olete skisofreeniaga noor naine ja näete seda filmi ning arst proovib teile selle ravimi välja kirjutada.

Michelle: [00:11:53] Hea mõte.

Gabe: [00:11:54] Sa ütled, et vaata, ma ei taha seda. Ma ei ole vägivaldne. See film peatab tapjad. Ma ei ole tapja, seega vajan teistsugust ravimit. Ja nüüd hakkate kõigele ravile vastu seisma, sest te ei soovi, et teid ilukirjandusliku filmiga kokku segataks. Lase mul korraks varundada. Ma lihtsalt pean seda ütlema. Ma tahan seda öelda kogu maailmale. Saate selle taskuhäälingust välja lõigata ja seda kõigile esitada.

Gabe: [00:12:14] Kuula loomad ei räägi. Inimesed ei oska lennata. Superkangelasi pole olemas. Me kõik mõistame, kuidas ilukirjandus filmides töötab peaaegu iga muu asja jaoks, kuid mis tahes põhjusel, kui leidub vaimuhaigeid tegelasi, arvame äkki, et Hollywood toodab meie elust dokumentaalfilmi ja ütleb, et vaimsed haiged käituvad just nii. Tõesti.

Michelle: [00:12:38] Kas ma ütlesin teile kunagi aega, kui keegi kirjutas filmi LA-s skisofreenia teemal ja nad tahtsid, et mulle meeldiks peaosatäitjaga rääkida ja et nad loeksid stsenaariume ja kõike muud. Peaosatäitja, nagu ma temaga rääkisin, helistab mulle ja kõik, mida ta ütleb, on selline, et oh ütle mulle oma lugu. Ja ma olin nagu Noh, kas sa tead midagi sellist nagu skisofreenia kohta, kuidas nii käituda. Ta on nagu Noh, ma olen nagu tõeliselt hea näitleja. Ja ma olen nagu Noh, kas teate skisofreeniaga inimeste maneeriaid. Sa tead, kuidas nad käituvad. Ja ta lihtsalt oli nagu puhus kogu selle asja nagu oh, ta läheb, et ma olin nagu te teate, et paljud skisofreeniaga inimesed ei lase inimestel tavaliselt silma, et sageli lihtsalt oh ei. Aga meil on näoaeg käes, te vaatate mulle silma ja mul on nagu praegu telefoniga. Ja ta lihtsalt ei saanud isegi aru, mida ta peab mängima, kui ta mängib skisofreenilist inimest. Ta tahtis lihtsalt minu lugu kuulda ja mitte midagi minu käest õppida. Ja kui inimene, kes oli pannud meid rääkima, kui ta mulle e-kirja saatis, saate lugeda meie skripti ja öelda, kuidas see kõlab. Ma ütlesin, et ma ei taha teie skripti tasuta lugeda. Töötan vaimse tervise eestkõnelejana ja ka minu aeg on raha. Kui soovite, et ma loeksin teie stsenaariumi ja proovite vaimse tervisega seotud inimesi toetada, oleks väga tore, kui saaksite mulle hüvitist maksta ja naine ütles, et saan täiesti aru. Ma räägin direktoriga. E-kiri lõppes. Mitte kunagi enam. Selle lõpp ei ole kunagi. Pole seda neilt enam kunagi kuulnud.

Gabe: [00:14:00] See on tõeline probleem meie ringkondades, kus inimesed ei taha saada õiget teavet ja kui nad isegi teevad pealiskaudseid katseid, tahavad nad seda tasuta saada. Ja kuulake, saate selle, mille eest maksate. Ja mul pole aimugi, kas see konkreetne film “Toanaaber” palkas kellegi vaimse tervise vaimuhaigusest rääkima. Tead, et on tõenäoline, et see on õudusfilm, mis tundub, et see polnud eriti populaarne, sest ma polnud sellest isegi kuulnud. Hea uudis on see, et see ei teinud nii palju kahju, sest ainult 11 inimest nägid seda, kuid ma saan aru. Tundub, et keegi ei taha mõista, mis tunne on vaimuhaigusega koos elada ja kujutada seda mis tahes viisil, mis on popkultuuris isegi kaugelt realistlik, ja mis veelgi hullem on see, et inimesed, kes seda mingil põhjusel jälgivad, on otsustanud, et see sisaldab faktiteavet. See on lihtsalt lugu, mida teate ja see pole hea ega halb või muidu on see vaid väljamõeldis. Ja ma soovin, et inimesed saaksid aru, et see on väljamõeldis. Peame tegema nii palju edusamme, et inimesed oleksid nagu välimus, mis kujutab skitsofreeniaga inimest väljamõeldud kujul.

Michelle: [00:15:10] Tundub, nagu inimestele meeldiks neid väljamõeldud asju välja mõelda, sest nad tahavad veenduda, et nad pole sellised.

Gabe: [00:15:17] Oh kindel.

Michelle: [00:15:18] ma pole hull. Nad on hullud. Vaadake, kuidas hull välja näeb. See näeb välja hullumeelne ja see pole mina.

Gabe: [00:15:23] Seal sa lähed. Oh ja näe, see on isegi hirmutav, sest jälle tagasi selle punkti juurde, mille ma varem välja tõin. Oletame, et vaatate seda filmi ja vaatate, kuidas see skisofreeniaga naine tapab inimesi kinnisideeks. Kas teate, et tema perekond käitub lihtsalt imelikult, mõrvab ta muidugi kellegi, see on terve asi.

Michelle: [00:15:40] Jah.

Gabe: [00:15:40] Ja siis keegi diagnoosib teid skisofreenikuna. Sa oled nagu huh ei ei, ma pole kunagi olnud kinnisideeks. Ma ei ole nagu sina lihtsalt edasi ja edasi ja sa oled nagu Kuulame. Olen skitsofreenia jälle väljamõeldud pildil näinud. Ja ma olen otsustanud saada sellest mingisuguse faktilise aluse. Ja teate, et nii jõuame teiega poliitikuteni, kes ei saa faktidest aru, sest nad vaatavad mõnda filmi armeest ja arvavad, et nad on kindralid, nii et see pole ainult vaimuhaigus.

Gabe: [00:16:10] Ainult meie podcast on lihtsalt seotud vaimuhaigustega. Kui me läheme üle poliitilise spektri poisile, kas meil on mõni film, mis meid vihastab.

Michelle: [00:16:18] Ärme lähme isegi sinna.

Gabe: [00:16:22] Mida me teeme.

Michelle: [00:16:23] Meil ​​pole midagi teha.

Gabe: [00:16:24] Meil ​​pole midagi teha.

Gabe: [00:16:26] Mis on mõned filmid, mis kujutavad kedagi skisofreeniat õigesti. Kas sa üldse tead.

Michelle: [00:16:32] Ei.

Gabe: [00:16:34] Bipolaarses ruumis.

Gabe: [00:16:35] Seal on paar filmi, mis lähevad lähedale ja kõige populaarsem kõige uuemas filmis on "Silver Linings Playbook" ja ma lihtsalt toon selle välja, et näidata, et Hollywood on minu arvates õppimine. Nemad on. Nad proovivad, et teaksite õudusfilmi. Nad sensatsioonivad kõike. Nii et teate õiglaselt ja ma ei püüa teie sõpru solvata, et see, et nad isegi seda filmi vaatasid ja teid vaatasid, on kuidagi solvav. Vaatab seda. See on üks, millest teate, et see on film, kaks - filmidest või ilukirjandusest, ja kolm tegelikult?

Michelle: [00:17:04] Jah.

Gabe: [00:17:04] Nagu see, mis on teie küsimus jälle tumm perse, nii et saan aru, saan aru, aga arvan, et Hollywood üritab. Ma tean, et ma tean, et grupp ei tahtnud teile palka maksta, kuid vähemalt tegid nad pealiskaudse katse, et see oli rohkem kui mitte midagi. Ja kui minna tagasi Silver Linings Playbooki juurde, ei olnud see halb kujutamine. See on endiselt väljamõeldud film ja ma tahan, et ma annaksin inimestele teada, et kui nad filmi otsa saavad ja filmi vaatavad, ei taha ma, et nad ütleksid, et hei, bipolaarse häirega elav mees ütles, et see oli peal. Seda ei olnud kohapeal, kuid see oli tõesti lähedal ja ausalt öeldes oli see piisavalt lähedal, et väljamõeldud kujutise jaoks ei solvanud see mind tõesti, et see võib tõesti olla bipolaarse kellegi elu.

Michelle: [00:17:55] Kas sa lähed sörkima, kui prügikott on sinu ümber.

Gabe: [00:17:58] Kuule ma ei. Kuid see pole prügikoti osa.

Michelle: [00:18:01] See on sörkimine.

Gabe: [00:18:07] Et ma lihtsalt lõpetan just seal.

Gabe: [00:18:09] Jah. Jah. Jah. Mitte kõik bipolaarse häirega inimesed ei kanna prügikotti ega sörkjookse. Jah. Jah. Ma ei ütle, et ma pole kunagi ärganud prügikott kaelas.

Michelle: [00:18:24] See on järgmine särk, mida peaksite müüma Trash Bag Chic prügikotti.

Michelle: [00:18:28] Jah, ma arvan, et see näeb hea välja.

Gabe: [00:18:30] Kuid selles oli osi, mis tõepoolest rääkisid minus segadust maniakaalsest energiast, mille ta ärkas keset ööd oma pere ärkamise tõttu, sest ta oli millegi pärast vaimustunud, meeleheitest korrata asju nii, nagu tema perekond pidi tema pärast vabandust paluma, sest ta äratas naabruskonna nii, nagu ei saanud asjadel lahti lasta.

Gabe: [00:18:48] Need olid asjad, mis on väga stereotüüpsed kellegi suhtes, kes elab ravimata bipolaarse häirega, ja need hõlmasid seda sündsalt, öeldes, et ta pole tingimata palju kontrolli all. Tal ei olnud tingimata parim kohtlemine, kuid lõppkokkuvõttes ja see on midagi, mida ma tahan, et kõik teaksid, isegi kui see oli dokumentaalfilm, isegi kui see oli täielik fakt, isegi kui kõik asjad, mis Silver Linings Playbookis juhtusid, olid tõesed ja juhtusid täpselt nagu seda. See ei tähenda, et nii käituvad kõik bipolaarse häirega inimesed.

Michelle: [00:19:23] Tõsi.

Gabe: [00:19:23] See tähendab, et see kutt nii käitub. Nii et arvan, et peame ka sellest üle saama. Mind häirib tõesti see, et inimesed olid nagu Hei, ma nägin filmis naist ja nüüd tean, kuidas naised käituvad, või nägin filmis Aafrika-Ameerika meest. Nii toimivad kõik aafrika-ameeriklased või teate lihtsalt ja edasi ja edasi. Kuid meie arvates on see ühiskond nii plusspoolel.

Michelle: [00:19:46] Need on lihtsalt stereotüübid.

Michelle: [00:19:47] Jah, kõik teevad lihtsalt stereotüüpi.

Gabe: [00:19:49] Stereotüübid on laisate lühikirjandus. Ma ei taha aega võtta, et teid tundma õppida. Nii et ma saan lihtsalt teada, mis stereotüübi ma oskan, ja kuulutan oma teadmised sinust täielikuks ja see on õige.

Michelle: [00:20:02] See on lihtsalt teadmatus.

Gabe: [00:20:03] See on otse teadmatuses ja laisk, jama ja röövib teid reaalsete inimestega tutvuma.

Michelle: [00:20:10] Mõnda inimest ei tasu tundma õppida.

Gabe: [00:20:12] Noh, aga te ei tea seda enne, kui olete nendega tuttavaks saanud. Kuulake, kui ma teiega esimest korda kohtusin, karjusite kuke ülaosas. Hästi. Kui ma oleksin olnud nagu kõik korras, oleks meil väike pisike skisofreeniline karjuv kukerõngas, ma ei taha temaga enam sõbraks saada.

Gabe: [00:20:25] Kogu see podcast.

Gabe: [00:20:26] Ma ei karjunud kuke rõngast kopsu otsas. Ütlete, et kogu aeg, kui te selle alati esile tõstate, hüüab kukeseen. Mul oli sõrmus, mul oli sõrmus ja mis tegelikult oli sõrmus, see oli sõrmus, mille mu sõber, skulptuurikunstnik, traadist voolis, peenise sõrmusele.

Michelle: [00:20:48] Nii et ma kutsusin seda kukehelinaks.

Gabe: [00:20:50] Valjult.

Michelle: [00:20:52] Kõik küsisid minult selle kohta.

Gabe: [00:20:54] Sa oled munn näpul

Michelle: [00:20:57] Mis iganes see mu rõngas oli.

Gabe: [00:20:59] Tead.

Michelle: [00:20:59] Sain selle rõnga kohta palju kommentaare.

Gabe: [00:21:01] Jah ei jama. Enamik inimesi ei kanna esimest korda ärimeestega kohtudes suguelundeid sõrmes.

Michelle: [00:21:09] Lõpetasin selle nädala pärast kandmise, sest mul hakkas liiga palju välja nägema, kuid kui te ei tabanud mind seda sõrmust, siis valmistan teile selle. Ma arvan, et meie tänased viimased mõtted on see, et kui kavatsete filmi teha vaimuhaigusega tüdrukust, siis ärge valige tegelikku ravimi nime, mis moodustaks selle nime kasutamise ja kui kavatsete mõnda filmi Sõbrad ja enne, kui küsite oma sõbralt või tõesti lolli küsimust, mõelge lihtsalt üle.

Gabe: [00:21:43] Mõtle lihtsalt kaks korda, võib-olla lihtsalt mõtle seda kõike nagu ma ei tea, et ma arvan, et polnud esimest mõtet.

Michelle: [00:21:46] Ma mõtlen, et kui olete oma sõpra tundnud juba üle aasta, siis ärge esitage küsimust just teie 2011. aastal ilmunud filmi põhjal.

Gabe: [00:21:55] Teate, et see on suurepärane, kui teie ja teie sõber pole pärast seda podcasti sõbrad. See tähendab, et teie sõber oli piisavalt hea, et teie saate saateid kuulata. Nii et see saab olema lihtsalt tõeline travesty. Täname kõiki selle nädala bipolaarse, skisofreenilise ja taskuhäälingu episoodi häälestamise eest. Palun minge poodi. .com meie särk Define Normal. Me oleme neist peaaegu väljas ja kui nad enam pole, on nad ilmselt igaveseks kadunud.

Gabe: [00:22:21] Ka raadiod, mida kõikjal jagate, rääkige sellest oma sõpradele. Michelle ja mina oleme kursil, kus on saatus ja teie

Michelle: [00:22:28] Toakaaslased.

Jutustaja: [00:22:30] Olete kuulanud bipolaari, skisofreenikut ja taskuhäälingusaadet. Kui teile meeldib see episood, ärge jätke seda endale. Minge üle iTunesile või eelistatud podcast-rakendusele. Tellige, hinnake ja vaadake üle. Gabega töötamiseks minge saidile GabeHoward.com. Michelle'iga töötamiseks minge skisofreenilisse. NYC. Tasuta vaimse tervise ressursside ja veebipõhiste tugigruppide saamiseks minge aadressile .com. Saate ametlik veebisait on .com/BSP. Võite meile saata e-posti aadressil [email protected]. Täname kuulamast ja jagage laialdaselt.

Tutvuge oma bipolaarsete ja skisofreeniliste peremeestega

GABE HOWARDil diagnoositi ametlikult bipolaarsed ja ärevushäired pärast pühendumist psühhiaatriahaiglasse 2003. aastal. Praegu on paranemise ajal Gabe silmapaistev vaimse tervise aktivist ja auhinnatud Psych Central Show podcasti saatejuht. Ta on ka auhinnatud kirjanik ja esineja, kes reisib üleriigiliselt, et jagada oma bipolaarse elu humoorikat, kuid samas harivat lugu. Gabega töötamiseks külastage aadressi gabavedard.com.

MICHELLE HAMMERil diagnoositi skisofreenia ametlikult 22-aastaselt, kuid diagnoositi valesti bipolaarne häire 18-aastaselt. Michelle on auhinnatud vaimse tervise eestkõneleja, keda on kajastatud ajakirjanduses üle kogu maailma. 2015. aasta mais asutas Michelle ettevõtte Schizophrenic.NYC, vaimse tervise rõivaste sarja, mille eesmärk on vähendada häbimärgistamist, alustades vestlusi vaimse tervise teemal. Ta usub kindlalt, et enesekindlus võib sind viia kõikjale. Michelle'iga töötamiseks külastage skisofreenikut. NYC.

!-- GDPR -->