Podcast: bipolaarne ja skisofreenilise jutu enesesabotaaž

Enamik meist on oma ebaõnnestumistes süüdi, uskuge või mitte. Me ei harjutanud piisavalt, ei plaaninud ette ega töötanud piisavalt palju. Kui oleme ausad, oleksime võinud edu saavutamiseks teha rohkem, kuid miski peatas meid. Selles osas arutavad meie saatejuhid, miks inimesed saboteerivad iseenda edu ja mõtlevad välja, kas nad saboteerivad enda omi või mitte.

TELLI JA LÄBIVAATAMINE

"Inimesed pigem kukuksid läbi, sest nad ei proovinud, kui ebaõnnestusid, sest nad polnud piisavalt head."
- Gabe Howard

Tähtsündmused episoodist „Self-Sabotage”

[2:00] Kas me saboteerime ennast?

[3:00] Mõned enesesaboteerimise põhjused.

[6:30] Privaatne tagasilükkamine vs avalik tagasilükkamine.

[11:30] Ebaõnnestumine ja enesesabotaaž.

[17:30] Nagu meie viis, tulevad üles ka meie emad.

[19:00] Kõvasti tööd teha ja veel ei õnnestu.

[20:00] Kuidas lõpetada enesesaboteerimine?

Arvuti poolt loodud ärakiri saate „A bipolaarne ja skisofreenilise jutu enesesabotaaž” jaoks

Toimetaja märkus:Pange tähele, et see ärakiri on loodud arvutiga ja võib seetõttu sisaldada ebatäpsusi ja grammatikavigu. Aitäh.

Jutustaja: [00:00:09] Põhjustel, mis põgenevad täielikult kõigist asjaosalistest. Kuulate bipolaarseid, skisofreenilisi ja podcaste. Siin on teie saatejuhid Gabe Howard ja Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:21] Tere tulemast bipolaarse, skisofreenilise ja podcasti juurde. Minu nimi on Gabe Howard ja ma olen bipolaarne.

Michelle: [00:00:23] Ma olen Michelle Hammer ja ma olen skisofreeniline.

Gabe: [00:00:26] Ja koos on meil podcast.

Michelle: [00:00:27] Täpselt, me teeme, see on nii hea, ma armastan seda nii väga.

Gabe: [00:00:31] Ma arvan, et see on psüühikahäiretega inimeste parim podcast vaimuhaigetele.

Michelle: [00:00:36] Ka mina nõustun sellega täiesti südamest.

Gabe: [00:00:38] Ma ei suuda tegelikult teist mõelda, kuid olen märganud, et kuna meie podcast hakkas populaarseid inimesi ilmuma, hakkasid nad ütlema: "Noh, ma olen vaimuhaige ja minu podcast on vaimuhaigetele inimestele . ”

Gabe: [00:00:49] Ja ma arvan, et see pole tõsi. Ma arvan, et nad elavad vaimuhaigusega, kuid ma arvan, et neil oli lihtsalt podcast ja nad lootsid publikut võita. Kuigi me olime nagu jah, peame oma kogukonnale sisu looma.

Michelle: [00:01:02] Meie kogukond on lihtsalt alaealine.

Gabe: [00:01:04] See on uskumatult vähe serveeritud. See on see, mida mulle podcasting meeldib, sest see on nagu nišš. Teate, et vaimse tervise kogukond ja vaimuhaigusega inimesed on väikesed, mis on hea, sest teate, et jumal tänatud, nagu kõik ei elaks vaimse haigusega, mis oleks kohutav. Nii et teate, et me ei saa kunagi kell 8 NBC-s. Ma mõtlen, et just sealt saate programme, mis meeldivad massiturgudele ja massilisele publikule. Seega on taskuhäälingusaadete juures tore see, et meil võib olla see väike nišiturg. Pean silmas mõningaid vaimuhaigeid, kes on suunatud väikesele rühmale, ja sellepärast me oleme olemas. Kuid see on kurb, sest tegelikult peaksime olema nagu ülikuulsad.

Michelle: [00:01:43] Oh jah täiesti. Kui ise saboteerida.

Gabe: [00:01:47] Täpselt. Ja me oleme seda teinud just selle saatega mitmel korral.

Gabe: [00:01:54] Paljud paljud paljud paljud paljud. Mäletate aega, mille väljusite saatest, kuna keeldusite minuga rääkimast nagu terve päeva.

Michelle: [00:02:02] Millal see juhtus?

Gabe: [00:02:04] See juhtus nagu sa tead mitu kuud tagasi, kui olime Olive Gardenis. Sa olid täpselt nagu ma ei loo silmsidet. Ma loodan, et sa sured.

Michelle: [00:02:11] Jah, ma mäletan seda.

Gabe: [00:02:12] See oli, kuid see oli uskumatult ebamugav ja me rääkisime viisidest, kuidas podcasti paremaks muuta, ja kõik, mis sa said, on sul olemas.

Michelle: [00:02:22] Vaikne.

Gabe: [00:02:20] Usun, et otsitud termin on aga haiget teinud.

Michelle: [00:02:25] Kui te nõuate, sest olite munn.

Gabe: [00:02:27] Kuidas?

Michelle: [00:02:26] Sa ütlesid, et jah see imeb ja see imeb ja sa imed ja kõik on korras.

Gabe: [00:02:34] Tõesti. Ma ütlesin, et sa imed.

Michelle: [00:02:35] Päris palju.

Gabe: [00:02:38] Ah ja seal on võtmesõna, kui tegemist on enesesaboteeriva käitumisega. See on siis, kui me usume, et asjad on tõesed, sest need on põhimõtteliselt tõesed nagu see, mida just ütlesite Michelle. Põhimõtteliselt ütlesite, et imete.

Michelle: [00:02:51] See ei ole ennast saboteeriv käitumine.

Gabe: [00:02:51] Aga kas ma tõesti ütlesin, et sa imed?

Michelle: [00:02:59] Päris palju.

Gabe: [00:02:59] Ei, mitte päris palju. Kas sõnad “Michelle Hammer imeb” tuli Gabe suust välja.

Michelle: [00:03:05] Jah.

Gabe: [00:03:05] Valetaja valetaja valetaja. Nüüd teate, et lõpetan eetris.

Gabe: [00:03:10] Hea, astun protestiks tagasi.

Jutustaja: [00:03:12] Olete kuulanud skisofreenikut ja taskuhäälingusaadet.

Michelle: [00:03:15] Enesesaboteerimise põhjus on number üks, kui tunnete, et te ei vääri edu. Kas olete kunagi tundnud, et te ei vääri edu? Oh, sa istud seal Gabe. Sa lihtsalt istud seal ja isegi ei ütle midagi.

Gabe: [00:03:31] Sa vallandasid mu.

Gabe: [00:03:33] Ainus põhjus, miks ma siin olen, on see, et me oleme minu majas.

Michelle: [00:03:35] Kas näete, et ma ise saboteerin seda podcasti.

Gabe: [00:03:42] Ma ei usu, et sa ise saboteerid podcasti. Ma arvan, et sa saboteerid ennast ise. Sest nagu sa number üks märkisid, arvan, et kardad edu.

Michelle: [00:03:51] Sa arvad nii.

Gabe: [00:03:52] Jah.

Michelle: [00:03:54] Noh, seda on väga huvitav välja tuua, sest tundub, et üks enese saboteerimise juures on hirm proovida endast parimat ja mitte õnnestuda.

Gabe: [00:04:04] Kas tunnete, et proovite oma parima.

Michelle: [00:04:07] Jah.

Gabe: [00:04:07] Ja kui proovite oma parima, kas tunnete, et õnnestub alati.

Michelle: [00:04:10] Ei.

Gabe: [00:04:11] Ja kas sellega on kõik korras.

Michelle: [00:04:13] Ma mõtlen, et see on masendav.

Gabe: [00:04:14] Kindlasti ei öelnud keegi, et see ei saa pettumust valmistada.

Gabe: [00:04:17] Ma arvan, et paljud inimesed ei arva, et nad ennast saboteerivad, sest nad arvavad, et oh nad kaitsevad ennast või näevad pingutamiseks piisavalt pingutusi. Kuid tegelikult on enesesabotaažiga käitumine omamoodi kahetine. See ei anna midagi 110 protsenti, sest arvate, et oi mis mõtet see nagunii lihtsalt läbi kukub. Ja kaks, kui jõuate selle edu lähedale, teeb ka selliseid asju nagu hiline ilmumine või ettevalmistamata ilmumine või spordianaloogia, eelmise hilisõhtuse väljasõit ja hunnik pitsa söömine.

Michelle: [00:04:48] oleksin sellega nõus.

Gabe: [00:04:49] Kas olete seda kunagi teinud nagu enne lakrosimängu nagu lihtsalt läinud õhtul välja nagu joomine eelmisel õhtul.

Michelle: [00:04:54] Ei. Meil ​​olid reeglid.

Gabe: [00:04:55] Noh, kuid nende reeglite eiramine oleks viis ennast saboteerida. Sa saboteeriksid oma edu ja siis võid kaotuse korral öelda, et oh, ma olen ikkagi parim lakrosimängija. Ainuke põhjus, miks ma kaotasin, on see, et olin purjus.

Michelle: [00:05:06] See oleks tõesti väga naeruväärne. Ja kogu mu meeskond oleks minu peale tõesti väga vihane, ma ei teeks seda.

Gabe: [00:05:12] Nii et teile läheb korda, kui teie meeskond on teie peale vihane, kui te projekti kallal töötate. Nagu näiteks öelda lakrosimäng või taskuhäälingusaade.

Michelle: [00:05:20] Mm hmm. Veel üks. Mõtlesin enesesabotaažile, mida märkasin, kui tegin, vaatasin üles ja ütlesin: "Mõnikord teeme ise sabotaaži lihtsalt nuppude vajutamiseks." "Me võtame tüli ja õhutame draamat, et kiirustada." Valiksin oma treeneriga nii palju võitlusi, nii palju võitlusi. See oli naeruväärne. Ta ütles mulle kord, et "ta soovis, et mul oleks lacrosse'is halb olla, et ta saaks mind lihtsalt meeskonnast välja lõigata".

Gabe: [00:05:49] Nii et te ütlete, et kui kedagi austate ja tema poole vaatate, siis vajutate tema nuppe, nii et võidelda saab ja te ei saa Oliiviaias temaga rääkida.

Michelle: [00:05:58] Ilmselt.

Gabe: [00:06:01] Seda ma kuulen.

Michelle: [00:06:02] Ma ei tea, kuidas te seda kuulete. Kuidas me jõudsime Oliiviaeda?

Gabe: [00:06:05] Vist tegite mu tunnetele haiget.

Michelle: [00:06:06] Sa oled minu tunded.

Gabe: [00:06:07] Sa vigastasid mu tundeid.

Gabe: [00:06:08] Minu tunded olid kõige haavatavamad.

Michelle: [00:06:10] Minu tunded olid rohkem haiget saanud. Mis sa arvad, miks ma ei rääkinud sinuga.

Michelle: [00:06:14] Tagasi enese saboteerimise juurde. "Parem on kontrollida oma ebaõnnestumist. Siis lasta sellel end pimestada. " Nii et olete harjunud tagasilükkamisega?

Gabe: [00:06:26] Ma ei ole. Iga kord, kui mind tagasi lükatakse, on see valus. Nüüd olen arendanud mõningaid toimetulekuoskusi. Räägime erinevusest meie reaktsioonide vahel avalikult ja privaatselt. Ja siin ma tahan seda puudutada. Ma ei saa tagasilükkamisega hästi hakkama, kui inimesed mind tagasi lükkavad. See teeb mu tunnetele väga haiget ja ma lähen närvi. Söön jäätist. Ma keeldun päevast majast lahkumast. Mul on tõesti väga kurb. Mu tunded saavad haiget. Kõik need asjad on tõesed iga kord, kui olen kunagi kaotanud auhinna ja hankelepingu. Alati, kui keegi läks minuga teise kõnelejaga või sponsor ei valinud midagi uuesti. Ma saan haiget peaaegu iga kord.

Gabe: [00:07:07] Aga ma tegelen sellega privaatselt.

Gabe: [00:07:09] Sa tead, et kõik naljad kõigile kõrvale jättes olid Michelle selles osas tegelikult väga head, sest ma rüütan Michelle ja olen nagu Oh, jumal, meie statistika langes ja Michelle on selline: "oh, me saame need kätte järgmine nädal ”ja siis ma ei postita Facebooki, oh kõik vihkavad meid, meie statistika on langenud. Ja ma arvan, et sellest on oluline aru saada. Ma arvan, et meil kõigil on ilmselt selline kalduvus end privaatselt peksta. Ma tahan rääkida inimestest, kes seda avalikult teevad. Me kõik teame neid inimesi, et iga kord, kui nad ebaõnnestuvad või kui neid tagasi lükatakse, määrivad nad seda lihtsalt kõikjale. See on kogu sotsiaalmeedias. See on kõik, millest nad räägivad, kui kokku saate. Nad kutsuvad inimesi üles ja karjuvad nende peale. Nad valivad kaklusi oma poiste ja sõbrannadega, lihtsalt nad ei saa ühe tagasilükkamise tõttu lihtsalt kunagi õnnelikud olla.

Gabe: [00:07:50] Ja nad teevad seda avalikult. Ja ma arvan isiklikult, et see muudab nad rumalaks.

Michelle: [00:07:54] Ma mõtlen, et ma ei talu passiivseid agressiivseid Facebooki staatusi.

Gabe: [00:08:02] Like, tooge mulle üks näide.

Michelle: [00:08:04] "Ühel päeval hoolib keegi minust sama palju kui minust."

Gabe: [00:08:13] See on suur.

Michelle: [00:08:14] Jah ja ilmselgelt suunatud inimese poole.

Gabe: [00:08:18] Jah. See on suurepärane punkt.

Gabe: [00:08:21] Teine on: "kui te ei näe minu väärtust, näete mind minema minema."

Michelle: [00:08:25] Või on klassikaline "ära tee kedagi prioriteediks, kui sa oled vaid mõni tagantjärele mõte" tagantjärele mõeldes või mis iganes see on.

Gabe: [00:08:35] Jah, see on tõsi.

Gabe: [00:08:36] Olen näinud kõiki neid Facebooki olekuid teie Facebooki seinal.

Michelle: [00:08:39] Ma pole kunagi sellist Facebooki staatust postitanud.

Gabe: [00:08:43] Olen täiesti nõus. Sul ei ole.

Gabe: [00:08:45] Ja ma austan seda teie suhtes ja see on asi, mis on tegelikult meie suhte professionaalne osa, kuna me räägime palju asjadest, mis kulisside taga toimuvad. Kuid teate, et oliiviaia asi juhtus sõna otseses mõttes kuid tagasi ja me räägime sellest nüüd naljaga, et olla naljakas ja kuna see juhtus, ja kuna saade toetub nagu tõelised lood meie elust ja probleemidest, mis meil on olnud. Kuid tahaksin juhtida tähelepanu sellele, et kogu selle aja, kui keeldusite minuga silmsidet loomast või minuga rääkimast, ei olnud te nagu Facebookis nagu siis, kui ta ei saaks aru, et ma olen pool sellest podcastist, et ta saab seda imeda .

Michelle: [00:09:20] Täpselt.

Gabe: [00:09:22] Kõigile meeldiks, et ma ei tea, kellele see on suunatud. Vaatame, kas tal on üks taskuhäälingusaade. Üheks saatejuhiks võib olla Gabe.

Michelle: [00:09:27] Võib olla, kellest ta võiks rääkida. See ingverikarva mees on ingverikarva mees.

Gabe: [00:09:38] Vau.

Michelle: [00:09:39] See ingveripea on minu jaoks praegu kuri ja mulle ei meeldi ta palju.

Gabe: [00:09:42] Tead, et see tähendab kellegi füüsiliste omaduste üle nalja visata. Suur nina.

Gabe: [00:09:49] Ma ei teeks kunagi midagi sellist. Kortsuvad juuksed.

Gabe: [00:09:54] Me astume oma sponsorilt kuulda ja loodetavasti naaseme tagasi rajale.

Jutustaja: [00:09:58] Seda jagu sponsoreerib betterhelp.com turvaline mugav ja taskukohane veebinõustamine. Kõik nõustajad on litsentseeritud akrediteeritud spetsialistid. Kõik, mida jagate, on konfidentsiaalne. Planeerige oma terapeudiga turvalised video- või telefoniseansid ning vestlus ja tekstisõnumid alati, kui seda vajate. Kuu online-ravi maksab sageli vähem kui üks traditsiooniline näost näkku seanss. Minge aadressile betterhelp.com/ ja kogege 7 päeva tasuta teraapiat, et näha, kas veebinõustamine sobib teile. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:10:30] Tagasi enese saboteerimise juurde.

Michelle: [00:10:32] Samuti on olemas „tajutud pettused ja kui teete midagi, mis tõstab teie avalikku profiili, siis tunnete end justkui veel langevat.” Olen oma elus selle all kannatanud, sest arvasin ühel päeval, et sain aru, et mul on see veebipersoon. Inimesed arvavad, et ma olen lahe inimene. Ma arvan, et ma ei usu, et ma tegelikult nii lahe olen, aga võib-olla mõtlen ühel päeval, et mis siis, kui inimesed arvavad, et ma pole lahe ja siis saavad kõik aru, et olen suur luuser ja keegi ei meeldi mulle enam.

Gabe: [00:10:59] Esiteks kahtlen siiralt, et arvate, et te pole lahe. See on lihtsalt see, mida ma nimetan selle kohta jama. Arvate, et olete halb tegelane. Õigluse mõttes olete. Olete saavutanud üsna palju ja väärite enesekindlust. Kuid ma arvan, et see, mida te üritate seletada, on see, et olete mures selle pärast, et kuigi arvate, et olete hea inimene ja lahe inimene ning olete võimekas, olete mures, et inimesed arvavad, et olete pettus. Ja põhjuseks, miks nad arvavad, et sa oled pettus, on see, et lõpuks kukud läbi. Lõpuks on teil projekt, mis ei tööta, ja teil on olnud projekte, mis pole töötanud. Michelle, sa hüppad New Yorki, mis on väga raske.

Gabe: [00:11:40] Ma tahan teile pakkuda täielikku rekvisiiti, paljud inimesed arvavad, et müüte seda kraami lihtsalt veebis ja oma kodu suhtelist turvalisust. Kuid tegelikult lähete New Yorgi tänavatele ja müüte oma tooteid väga avalikult, eks?

Michelle: [00:11:53] Mm hmm.

Gabe: [00:11:55] Iga kord, kui lähete, müüte sama summa. Oh ei. See tähendab, et mõnikord on teie müük edukas ja kasumlik ning mõnikord, isegi kui müüte täpselt sama kraami ja olete täpselt sama inimene, kaotate mõnikord raha ja kulutate terve päeva nagu negatiivsete dollarite eest.

Michelle: [00:12:13] See on juhtunud. Jah jah.

Gabe: [00:12:17] Ebaõnnestumine.

Michelle: [00:12:17] Nii ma alustasin. Alustasin defitsiidiga, kuid nüüd muutub see paremaks nende ühendustega, mille olen loonud teiste kohtade kaudu, kus saan nüüd soodsamates kohtades hüpata. Sest kui ilmute New Yorgis üles, kui teil pole luba, peate maksma, et olla kindlas kohas pop-up poes. Nii et kui te ei teeni üle summa, mille olete maksnud oma koha saamiseks, siis kaotate raha, kuid siis on ka müük ja siis on tulu. Kas teenisite oma tuludest rohkem, mida olete tegelikult maksnud?

Gabe: [00:12:51] Kas selgitate oma kuulajatele äri, nagu oleksime just saanud äri podcastiks? Nii et me oleme vaimuhaigete jaoks nagu Forbes. Aitäh, Michelle ärimajanduse selgitamise eest meie kuulajatele.

Michelle: [00:13:05] Olen teinud päevi, kus olen müünud ​​ühe särgi. Olen teinud päevi, kus olen müünud ​​30 särki.

Gabe: [00:13:10] Mis on kõige rohkem särke, mida olete ühe päevaga müünud?

Michelle: [00:13:15] Umbes 30.

Gabe: [00:13:16] Ja mis on kõige vähem särke, mida olete kunagi müünud?

Michelle: [00:13:17] Üks.

Gabe: [00:13:18] Nii et see on erinevuste maailm.

Michelle: [00:13:21] Nii et jah.

Gabe: [00:13:22] Nii et isegi teie tootmisettevõttes on see pööraselt edukas. Ma mõtlen, et see tõesti oled. Oled disainerina ja rõivaste müüjana väga edukas?

Michelle: [00:13:36] Jah.

Gabe: [00:13:37] Kuid kõik päevad pole võrdsed. Nii et ma arvan, et mõnikord inimesed ei vaata tervikut. Ja sa tead näiteks meie saadet, iga kord, kui meil on mõni episood, mis läheb halvasti. Mida ma teen?

Michelle: [00:13:50] Sa ärritud.

Gabe: [00:13:51] Ja kellele ma helistan.

Michelle: [00:13:52] Mina.

Gabe: [00:13:53] Ja mida sa ütled.

Michelle: [00:13:54] Järgmine kord on parem.

Gabe: [00:13:55] Jah.

Gabe: [00:13:56] Ja juhite tähelepanu sellele, et meie statistika kogu kuu kohta on alati suurepärane. Aga jah, sul peab olema episood, mis on kuu jooksul halvim. Teil peab olema parim episood. Nad ei ole kõik ühtlased. See on võimatu, kuid matemaatiliselt võimatu. Mõni saade läheb paremini kui teine. Ütlete seda alati nii nagu see New Yorgi aktsent ja tavaliselt mind mõnitab. Kuid see on see pep-talk, mida te mulle iga kord räägite. Kuid ma ütlen teile alati ei ei ei. See on tõestus selle kohta, et inimesed kaotavad huvi ja see pole enam hea. Ja ma hakkan väga kiiresti lihtsalt jaotuma teemale “Oh, see saab varsti läbi” ja iga kuu teie õiguse.

Michelle: [00:14:31] See läheb tagasi üles.

Michelle: [00:14:33] Kas te proovite alati leida patuoina, miks see ebaõnnestus?

Gabe: [00:14:39] Ma ei püüa leida patuoina, miks see ebaõnnestub, sest ma üritan alati leida patuoina ja arvan alati, et see olen mina ja selle laienduses olen mina, arvan, et see olete sina.

Gabe: [00:14:52] Nii et ma arvan alati, et see oleme meie, sest saade on lihtsalt meie. Ma ei tea, et see on halb viis seda vaadata.

Gabe: [00:14:59] Ma mõtlen, et kui ma olen enda vastu täiesti aus, siis tunnistan etenduse edukust. Tunnustame saate edukust ja tunnen väga kindlalt, et kui kavatsete au võtta millegi eest, peate võtma negatiivse. Kui kavatsete edu saavutades endale õlale patsutada, peate ebaõnnestumises süüdi olema. Ma lihtsalt jälestan tõesti inimesi, kes soovivad kogu au, kui asjad hästi lähevad, kuid neid pole kusagil, kui halvasti läheb.

Gabe: [00:15:28] Mulle ei meeldi sellised inimesed. Ma ei. Ma arvan, et see on vastutustundetu. Seisan lõpusirgel, kas võidame või kaotame.

Michelle: [00:15:35] Ja ma lihtsalt usun seda.

Michelle: [00:15:36] Meeskonnas pole mind.

Gabe: [00:15:39] Jah, aga seal on mina ja at.

Michelle: [00:15:43] Mida.

Gabe: [00:15:43] Ja kohtuge. Ja meta.

Michelle: [00:15:46] Mida see peaks tähendama?

Gabe: [00:15:48] Gabe on väga meta.

Michelle: [00:15:50] Mulle see sõna ei meeldi.

Gabe: [00:15:51] Sulle meta ei meeldi. Mis see on nagu meta. Nagu kastikarp on väga meta või on spektri spektri panemine väga meta.

Michelle: [00:16:00] Ma ei tea, millest sa praegu räägid, sa lihtsalt saboteerid seda podcasti.

Gabe: [00:16:04] See on väga õige. Kas arvate, et see on enesesabotaaži vorm. Igal ajal esitan teile väga isikliku küsimuse ja vastamise asemel suunate te midagi muud.

Michelle: [00:16:14] Ma arvan, et see pole sabotaaž. Ma lihtsalt arvan, et see ignoreerib teid.

Gabe: [00:16:18] Ei, ma lähen tõsiselt.

Gabe: [00:16:20] Nagu näiteks sealsamas, lihtsalt sa olid tõeliselt snark, ma lihtsalt ignoreerin sind, miks. Tõesti, sellepärast olen siiras, et just seda soovite publikule mõelda, et kui Gabe esitaks teile küsimuse, mis teile lihtsalt ei meeldi, ignoreerige teda. Kas pole mitte väga passiivne agressiivne, kas sa ei ütle ei aitäh. Sa ei vaheta teemat, tead, mida ma mõtlen, et sa lihtsalt lihtsalt ignoreerin sind. Ma olen nagu teie asi.

Michelle: [00:16:41] Milliseid küsimusi te mulle esitate, et ma ei vasta?

Gabe: [00:16:43] Kas sa armastad oma ema?

Michelle: [00:16:45] Muidugi.

Gabe: [00:16:47] Soovin, et meil oleks praegu video.

Gabe: [00:16:54] Ma tean tegelikult, et sa oled oma emast väga kiindunud, kuid alati, kui ma küsimuse esitan, saad sa alati nagu vannun jumalale, nagu su nägu punetaks ja mõned sarved hüppaksid ja sa oled nagu jah Ma teen.

Michelle: [00:17:13] Kas sa armastad oma ema?

Gabe: [00:17:14] Neetud skippy tõi ta mind siia maailma.

Gabe: [00:17:18] Ta teeb minust Türgi, ta teeb need väikesed Hershey Kiss küpsised, mis mulle meeldivad, kuid mitte õunaküpsised, mis mulle meeldivad. Ta pani nad ühel aastal kellelegi peale minu meeldima. Nii et ta ei tee neid enam kunagi. See emane, keda ma tean, ja nüüd väidab ta, et kaotas retsepti Google'i maailmas. Kuidas kaotate retsepti?

Michelle: [00:17:39] Tead, et ta valetab sulle. Ma arvan, et ta on 100 protsenti. Ta saboteerib tänupüha.

Gabe: [00:17:48] Ära ütle seda. Tänupühad on läbi.

Michelle: [00:17:49] Oh, ta saboteerib su õnne. Ta on. Ma arvan, et ta saboteerib mu õnnelikku. Sa tead, mida sa saaksid, Gabe, sa võid lihtsalt neid Apple'i küpsiseid teha.

Gabe: [00:18:00] See on tegelikult suurepärane näide, praegu olen häiritud, et eelmistel jõuludel ei teinud ema mulle küpsiseid ja süüdistasin teda selles, et ta retsepti ei leidnud. Ja süüdistasin teda selles, et ta ei kasutanud Google'i retsepti leidmiseks, kuid olen võimeline talle retsepti leidma ja ta tõenäoliselt ka valmistaks selle. Ma olen võimeline retsepti leidma ja ise valmistama. Ma olen võimeline käima pagariäris ja ostma lihtsalt neetud asju, kuid selle asemel saboteerin suhteid, mis mul emaga on, jätkates kurtmist millegi üle, mis on kergesti hävitav tulekera, sest minu meelest on seda lihtsam vihastada ja vihane ja pandud peale selle, et lihtsalt neetud probleem lahendada.

Michelle: [00:18:41] Kas sa saboteerisid ennast nooremana?

Gabe: [00:18:43] Jah. Ja ma arvan, et kõik teevad seda nooremana, sest me ei mõista veel tagajärgi. Raske töö on raske töö ja vaeva nägemine selleks, et mitte midagi saada, on masendavas ülim. See on tegelikult nii. Pöördume tagasi spordianaloogia juurde. Teate, kuidas kõik ütlevad, et pole teist kohta, vaid on esimene kaotaja. Ma mõtlen välimust. Olla kogu maailmas millegi poolest paremuselt teine ​​koht on päris hea koht. Aga ma saan sellest aru.

Michelle: [00:19:10] Sa töötasid nii palju ja nii kaua ning andsid talle kõik, mis sul oli ja see polnud oluline.

Gabe: [00:19:19] Keegi oli parem kui sina.

Gabe: [00:19:21] Mu jumal, mis on laastavalt kohutav, kuid püüan seda meeles pidada, kui ma seda 100% ei annaks ja ma oleksin teine, siis see tähendaks, et oleksin esimesena sisse tulnud. Nii et kogu põhjus, miks ma hunniku otsas ei seisa, on see, et ajasin selle pooleldi sassi ja arvan, et see on minu meelest hullem, sest ise saboteerimine on hullem.

Gabe: [00:19:44] Sellepärast pingutasin ma kõigega liiga palju. Teate, kui palju inimesi meie üle nalja teeb, kui palju vaeva me oma väikesele podcastile panime.

Michelle: [00:19:52] Inimesed teevad meie üle nalja?

Gabe: [00:19:53] Nad teevad meie üle pidevalt nalja.

Gabe: [00:19:55] Pidage meeles, kui me alustasime ja keegi ütles, et te ei leia kunagi kunagi sponsorit.

Michelle: [00:19:59] Kes seda ütles?

Gabe: [00:20:00] Jah, me ei hakka inimesi saatesse viima.

Michelle: [00:20:03] Aga noh, sa tead, mida nad saavad teha. Jah.

Gabe: [00:20:08] Tead, et nad saavad Michelle'iga hakkama, kui ütlesite oma perele, et alustate taskuhäälingusaadet, kas nad arvasid kunagi, et see on raha teeniv ettevõtmine.

Michelle: [00:20:15] Oh, absoluutselt mitte.

Gabe: [00:20:16] Jah, jah. Ja kas see on rahateenimise ettevõte.

Michelle: [00:20:19] teenin miljoneid.

Gabe: [00:20:21] OK. Ei. Nüüd sa lihtsalt valetad.

Gabe: [00:20:23] Jah. Nüüd on liialdus ja suurejoonelisus järgmise nädala saade.

Gabe: [00:20:29] Michelle seob selle vibuga kokku. Miks inimesed saboteerivad ennast ja kuidas me paneme nad lõpetama.

Michelle: [00:20:34] Ma arvan, et inimesed lihtsalt kardavad hästi hakkama saada, sest nad kardavad ebaõnnestuda. Kardate ebaõnnestumist, siis lähete lihtsalt kõik sassi, kui teil läheb keskkoolis hästi. Mul oli skisofreenia diagnoosimata. Mul oli ka ADHD. Nad ei teadnud, et mul on raamatute lugemine väga halb, sest mul oli lihtsalt nii, et ma ei suutnud ühelegi raamatule keskenduda. Nii et selle asemel, et kätte anda essee, mis peaks olema kohutav, ei annaks ma lihtsalt esseed, sest ma ei tahtnud, et õpetaja näeks, kui loll ma olin. Nii et see on lihtsalt enesesabotaaž sealsamas.

Michelle: [00:21:08] Pigem saan nulli, kui annan õpetajale teada, et ma ei saanud kirjutada, sest olin loll.

Gabe: [00:21:13] Pigem ebaõnnestute, sest te ei proovinud, kui ebaõnnestusite, sest te pole piisavalt hea.

Michelle: [00:21:19] Täpselt.

Gabe: [00:21:21] Kuid te võtsite endalt võimaluse paremaks saada ja võib-olla õnnestuda.

Michelle: [00:21:26] Ma sain sellest nüüd aru, aga ei teadnud seda siis.

Gabe: [00:21:29] Kuid keegi mõistis seda teie jaoks õigesti.

Gabe: [00:21:32] Teie vanemad, õpetaja, ma mõtlen, et keegi parandas seda, et olete naine, kes oskab lugeda ja lõpetas ülikooli ning olete üsna edukas. Nii et ma keeldun uskumast, et sa tegid kogu oma koolitee läbi kodutööd tegemata, muutmata midagi ja saades kõik nullid. Nii et keegi parandas selle.

Michelle: [00:21:47] Ma teen lihtsaid asju. Ma mõtlen, et ma võiksin lugeda lühiraamatuid, aga kui paned hiiglasliku raamatu ette ja ütled, et loe, siis on mul paanikahoog.

Gabe: [00:21:55] Mis siis, kui võtan hiiglasliku raamatu ja lõikan selle nagu nelisada väikest raamatut. Kas saaksite siis seda lugeda.

Michelle: [00:22:01] Ei. Ma lugesin raamatut ja kontrollin pidevalt, kui palju lehti mul veel on.

Gabe: [00:22:08] Kuidas see aitab?

Michelle: [00:22:08] See ei saa mind lihtsalt raamatut lugedes nii rabavaks.

Gabe: [00:22:14] Ikka.

Michelle: [00:22:15] Jah.

Gabe: [00:22:16] Kuidas saate ülikooli läbi?

Michelle: [00:22:16] Ma olin kunstimajor Gabe.

Gabe: [00:22:20] See on aus. Ma unustasin. Ainuke asi, mis on madalam kui kunstimaja.

Michelle: [00:22:25] spordisaali õpetaja.

Gabe: [00:22:27] Ei. Keegi, kes sporti teeb.

Michelle:[00:22:32] Tead, et sport ei ole eriline.

Gabe: [00:22:33] Kas pole.

Michelle: [00:22:35] See pole nii.

Gabe: [00:22:36] Kas pole.

Michelle: [00:22:36] See on see, et te ei saa lõpetada spordikraadiga.

Gabe: [00:22:39] Aga kõik need ülikoolijalgpallurid, kuhu nad jõuavad.

Michelle: [00:22:44] Kokkuvõtteks Gabe lõpetab edu kartmise.

Michelle: [00:22:49] Ärge kartke läbikukkumist, püüdke tähtede poole, sest kui kukute, siis maandute vähemalt puulatvadele. Jalgpallitreener ütles mulle seda ikka ja jälle.

Michelle: [00:23:02] Ja sellepärast läksite lakrosse üle.

Michelle: [00:23:05] Jah.

Gabe: [00:23:07] Tänan teid kõiki, et olete häälestanud selle nädala bipolaarse skisofreenia ja podcasti episoodi. Minu nimi on Gabe Howard ja minuga nagu alati Michelle Hammer. Pidage meeles, et võite poodi minna. .com ja ostke ametlik määratletav tavaline särk, mis toetab näitust. Saatke meile oma teemaideed aadressile [email protected]. Ärge unustage kommentaari jätta.

Gabe: [00:23:34] Kõikjal, kus näete, aitavad need kommentaarid meil tõesti viie tärni arvustust jätta. Andke see oma sõbrale edasi. Ära lase meie etendusel muidu surra. Michelle ja mina lihtsalt jätkame võitlust.

Jutustaja: [00:23:51] Olete kuulanud bipolaarset skisofreenilist taskuhäälingusaadet. Kui see episood teile meeldib, ärge hoidke seda ainult silmade lugude või eelistatud taskuhäälingurakenduse määramiseks ja arvustamiseks. Gabega töötamiseks minge saidile GabeHoward.com. Michelle'iga töötamiseks minge skisofreenilisse. NYC. Tasuta vaimse tervise ressursside ja veebipõhiste tugigruppide jaoks. Minge aadressile .com. Show ametlikul veebisaidil .com/BSP saate meile [e-posti aadressiga kaitstud] saata e-kirjaga. Täname, et kuulasite ja jagasite laialdaselt.

Tutvuge oma bipolaarsete ja skisofreeniliste peremeestega

GABE HOWARDil diagnoositi ametlikult bipolaarsed ja ärevushäired pärast pühendumist psühhiaatriahaiglasse 2003. aastal. Praegu on paranemise ajal Gabe silmapaistev vaimse tervise aktivist ja auhinnatud Psych Central Show podcasti saatejuht. Ta on ka auhinnatud kirjanik ja esineja, kes reisib üleriigiliselt, et jagada oma bipolaarse elu humoorikat, kuid samas harivat lugu. Gabega töötamiseks külastage aadressi gabavedard.com.

MICHELLE HAMMERil diagnoositi skisofreenia ametlikult 22-aastaselt, kuid diagnoositi valesti bipolaarne häire 18-aastaselt. Michelle on auhinnatud vaimse tervise eestkõneleja, keda on kajastatud ajakirjanduses üle kogu maailma. 2015. aasta mais asutas Michelle ettevõtte Schizophrenic.NYC, vaimse tervise rõivaste sarja, mille eesmärk on vähendada häbimärgistamist, alustades vestlusi vaimse tervise teemal. Ta usub kindlalt, et enesekindlus võib sind viia kõikjale. Michelle'iga töötamiseks külastage skisofreenikut. NYC.

!-- GDPR -->